گزارش سهم بازار شرکت‌های سازنده تلفن همراه در سه ماهه دوم ۲۰۲۱

شرکت شیائومی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ به رده دوم برترین سازندگان تلفن‌ های هوشمند در جهان صعود کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، طبق گزارش Canalys، در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱، از نظر فروش، شیائومی دومین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در سطح جهان بوده است. همه نشان‌های تجاری دیگر تلفن‌های هوشمند چینی (به جز آنر) از تحریم هواوی استفاده کرده اند.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، سامسونگ با ۱۹ درصد سهم از بازار همچنان در رتبه اول قرار دارد، اگرچه شیائومی در این مقطع با سهم ۱۷ درصدی بسیار نزدیک به سامسونگ قدم بر می‌دارد.

ارسال محموله‌های شیائومی به آمریکای لاتین بیش از ۳۰۰ ٪، آفریقا ۱۵۰ ٪ و به اروپای غربی ۵۰ ٪ افزایش یافته است. گفته می‌شود، متوسط قیمت فروش آن در هر دستگاه هنوز ۴۰ ٪ کمتر از سامسونگ و ۷۵ ٪ کمتر از اپل است، اگرچه این شرکت اخیراً دستگاه‌های پرچمدار را راه اندازی کرده است.

گزارش سهم بازار شرکت های سازنده تلفن همراه در سه ماهه دوم 2021

گزارش آمار عملکرد ارسال محموله های شرکت های سازنده گوشی هوشمند

کانالیس می‌ گوید هدف شیائومی باید افزایش فروش گوشی‌های پرچمدار این شرکت مانند Mi ۱۱ Ultra باشد، اما ممکن است این اتفاق چالش برانگیز باشد، زیرا شرکت‌های اوپو و ویوو هدف دقیقاً یکسانی دارند و برخلاف شیائومی، به نظر می‌رسد آن‌ها مایل به صرف هزینه‌ های زیادی در زمینه بازاریابی هستند.

اگر رشد آن با یک سرعت ثابت ادامه یابد، احتمالا شیائومی به راحتی از سامسونگ پیشی می‌ گیرد و در زمان مناسب، به فروشنده شماره ۱ گوشی‌ های هوشمند در جهان تبدیل شود. اپل در حال حاضر ۱۴ ٪ سهم از بازار دارد، در حالی که اوپو و ویوو هر کدام با رشد قابل توجه، ۱۰ ٪ از سهم بازار تلفن همراه در دنیا را در این مقطع در اختیار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.