ویدئویی جالب از تلاش یک راننده برای پارک‌کردن خودرو

تلاش‌های ۱۰ باره یک راننده انگلیسی برای پارک در میان دو خط سفید در پارکینگی عمومی بسیار خنده دار است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه انگلیسی میرر، یکی از ساکنان شهرستان کنت انگلیس ویدئو کلیپ خنده داری را از یک راننده ضبط کرد که سعی دارد اتومبیل خود را بین خطوط سفید در یک پارکینگ پارک کند، و آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

این راننده نتوانست ماشین خود را هشت بار پشت سر هم در میان خطوط قرار دهد و این تلاش‌های ناموفق او سوژه فیلم‌برداری یک نفر قرار گرفت.این راننده دقیقه‌های طولانی را به تنظیم خودروی خود مابین خطوط اختصاص داد و  پس از ده تلاش ناامیدانه موفق شد پارک ماشین کوچک قرمز خود را انجام دهد.

به نظر می‌رسد راننده ده بار به عقب برمی گردد و سپس به جلو می‌رود، هشت دقیقه در داخل پارکینگ اشفورد در کنت بریتانیا زمان صرف می‌کند، و درست در همین زمان آندره دالکا، در بالکن حضور یافت تا با دوربین خود این صحنه را ثبت کرده و از راننده اتومبیل تویوتا که قصد دارد وسیله نقلیه خود را بین دو خط سفید پارک کند، فیلمبرداری کند؛ آندره که از این خرابکاری خنده دار پارکینگ فیلمبرداری کرد، گفت: این بسیار شرم آور بود. من نمی‌دانم چه کسی گواهینامه راننده را داده است - این باعث نگرانی است و آنچه باعث خنده شده است این واقعیت است که خطوط مستقیمی وجود دارد که به شما نشان می‌دهد کجا پارکینگ و فضای آزاد زیادی وجود دارد.


بیشتر بخوانید


او گفت که راننده پس از ۱۰ تلاش ناامیدکننده و آهسته سرانجام موفق شد و او از ناتوانی راننده در پارک کردن شوکه شد، زیرا این کار باید یک اقدام معمولی باشد. این فرد که ضبط کننده فیلم این پارک کردن خنده دار بود، باز هم از راننده درخواست می‌کند که تلاش کند تا موفق شود و می‌خندد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.