افتتاح و کلنگ زنی ۴ طرح عمرانی شهری در سیرجان

با حضور مسئولان امروز ۲ طرح عمرانی شهرداری در سیرجان به بهره برداری رسیدند و ۲ طرح دیگر نیز کلنگ زنی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در آیین بهره برداری از چند طرح عمرانی شهرداری که صبح امروز با حضور فرماندار ویژه، شهردار سیرجان، رییس دفتر نماینده مجلس و تنی چند از مدیران شهری برگزار شد، سایت جمعه بازار (پارک بازار) و سایت زنده گیری و عقیم سازی سگ‌های بدون صاحب سیرجان به بهره برداری رسیدند. همچنین سوله بازیافت پسماند و سوله آرامستان شهرداری کلنگ زنی شدند. 

سهراب بهاالدینی، فرماندار ویژه  سیرجان در آیین افتتاح جمعه بازار سیرجان گفت: در زمان تصدی سروش نیا بر مسند شهرداری سیرجان، پروژه‌های ارزشمندی؛ همچون: پایانه مسافربری بعثت، میدان میوه و تره بار و ... که سال‌ها در صف احداث و بهره برداری بودند، افتتاح شدند.

او احداث پارک بازار را پدیده جدیدی در عرصه شهر و برنامه ریزی شهری دانست و افزود: در مکان جمعه بازار قدیم به دلیل موقعیت و بهداشت همیشه با مشکل مواجه بودیم که اکنون این مجموعه در زمینی به مساحت ۳ و نیم هکتار که در فاز اول آن  ۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است، به بهره برداری رسید. 

بهاء الدینی ادامه داد: در این مجموعه علاوه بر فعالیت اقتصادی روز‌های جمعه، در نظر داریم هر روز هفته، بازاری ویژه یک صنف دایر کنیم.

در ادامه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرداری، آیین کلنگ زنی سوله بازیافت پسماند به مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع به منظور ساماندهی بحث بازیافت زباله انجام شد. 

کلنگ زنی احداث فاز اول سوله آرامستان مصلای بعثت امام رضا (ع) به منظور برگزاری نماز میت و مراسم ترحیم با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت هزار و ۲۵۰ مترمربع  انجام شد. همچنین  در پایان فاز اول این مجموعه، سیستم البسه سوز آرامستان به همت شهرداری افتتاح شد تا از این پس البسه متوفیان که قبلا با سیستم سنتی دفع می‌شدند، کاملا بهداشتی و با رعایت موارد زیست محیطی از بین بروند.

همچنین سایت زنده گیری و عقیم سازی سگ‌های بدون صاحب سیرجان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

 انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.