بختیاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مخبر یک شخصیت خستگی‌ناپذیر است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره معاون اولی محمد مخبر نکاتی را بیان کرد.

 مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخاب محمد مخبر به عنوان معاون اول دولت سیزدم بیان کرد: من با آقای مخبر ارتباط کاری بیش از ۱۵ سال داشتم و او را به عنوان یک فرد سرباز ولایت، متخصص، متفکر و متعهد می‌شناسم که خستگی ناپذیر است و من همه این‌ها را جزو اوصاف او می‌دانم.

او ادامه داد: به لطف خدا در طول مدتی هم که در ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) حضور داشت حضورش درخشان بود و من بسیار امیدوارم که همانگونه که در ستاد فرمان اجرایی امام خمینی یک حضور درخشان از خود به نمایش گذاشت و ملت عزیز ایران قدردان زحمات او در ستاد اجرایی فرامان امام خمینی ره بودند در جایگاه و سنگر معاون اولی نیز بدرخشد.

بختیاری با اشاره به روحیه جهادی مخبر بیان کرد: امیدوارم که مشکلات نیازمندان و مناطق محروم و به ویژه مشکلات تولید و معیشت مردم را حل کنند و این گره‌ها با دستان توانمند او باز شود.

گفتنی است امروز یکشنبه بود که حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس جمهور منصوب کرد.

محمد مخبر پیش از این در سمت‌های مختلفی حضور داشته که شامل؛ مسئول بهداری سپاه دزفول در زمان دفاع مقدس، مدیرعامل شرکت مخابرات دزفول، معاونت استانداری خوزستان و معاون بازرگانی بنیاد مستضعفان است.

وی از سال ۱۳۸۶ به ریاست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) منصوب شد. از اقدامات محمد مخبر دزفولی در ستاد اجرایی فرمان امام می‌توان به تاسیس بنیاد برکت، بنیاد احسان، موسسه دانش بنیان برکت، گروه توسعه اقتصادی تدبیر، راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی و پیشرفت در مسیر خدمت به محرومان و مستضعفین و تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۱۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
این شخصیت خستگی ناپذیر قرار بود پایان تیر ۵ میلیون دوز پایان مرداد ۸ میلیون دوز و پایان شهریور ۲۳ میلیون دوز واکسن تحویل وزارت بهداشت بدهد چه شد
آخرین اخبار