واکسیناسیون ۴ هزار فرهنگی شهرستان رشت

فرماندار شهرستان رشت گفت: تاکنون ۴ هزار فرهنگی ناحیه یک و ۲ شهرستان رشت واکسینه شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی فتح‌اللهی، فرماندار شهرستان رشت در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، گفت: نبود مدیریت واحد شهری بر دستگاه‌های خدمات‌رسان فرهنگی، آموزشی، ورزشی، نیروی انتظامی و پلیس راهور به عنوان زیرمجموعه شهرداری، مشکلاتی در جامعه ایجاد می‌کند.

او با بیان اینکه ۱۵ هزار فرهنگی در شهرستان داریم که باید واکسینه شوند، افزود: تاکنون ۴ هزار فرهنگی ناحیه یک و ۲ شهرستان رشت واکسینه شده‌اند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش و سلامت فرهنگیان و دانش آموزان، گفت: امیدوارم بتوانیم هر چه سریع‌تر واکسیناسیون فرهنگیان را به پایان برسانیم.

علی فتح‌اللهی افزود: شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان باید یک کارگروه دائمی تشکیل دهند و با کارشناسی مباحث مربوط به ساختمان‌های آموزشی نظیر نداشتن سند و موانع صدور سند واحد‌های آموزشی، این مشکلات بررسی و برطرف شود.

او گفت: در بازدیدی که از برخی مدارس شهرستان رشت انجام شد، به زودی یکی از مدارس تخریبی این شهرستان را در اولویت نوسازی قرار می‌دهیم.

فرماندار رشت با اشاره به فعالیت‌های نهضت سوادآموزی، تصریح کرد: خانه‌های بهداشت با همکاری شورا‌ها، افراد بی سواد را شناسایی کنند تا آموزش آنان در دستورکار قرار گیرد.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.