هیئت فوتبال خراسان رضوی خروج بازیکنان پدیده را تایید نمی‌کند

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: تا زمانی که وضعیت مالکیت تیم پدیده مشخص نشود هیئت فوتبال خراسان رضوی خروج هیچ بازیکنی از باشگاه پدیده را امضا نخواهد کرد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن حیدری دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: باشگاه‌ها اگر قصد پرداخت پولی برای دریافت رضایت‌نامه بازیکنان تیم فوتبال پدیده دارند، فعلا دست نگه دارند زیرا تا زمانی که وضعیت مالکیت این تیم مشخص نشود هیئت فوتبال خروج هیچ بازیکنی از باشگاه پدیده را امضا نخواهد کرد.

 او افزود: برای تعیین تکلیف مالکیت باشگاه پدیده، قرار بوده مدیران باشگاه به مشهد آمده و جلساتی را با کمیته ورزشی شورای تامین استان داشته باشند که هنوز این مهم روی نداده است.

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: هر بازیکن پس از دریافت رضایت نامه از باشگاه برای طی فرایند قانونی باید خروج خود را در هیئت فوتبال ثبت و خروجی بپردازد و با توجه به اینکه هیچ بازیکنی تا کنون این فرایند را طی نکرده، لذا می توان گفت باشگاه پدیده هیچ خروجی نداشته است.

حیدری بیان کرد: از طرف دیگر بدهی‌ها و حساب‌هایی بین باشگاه فوتبال پدیده و هیئت فوتبال استان از جمله برگزاری مسابقات، حق شرکت تیم‌های پایه تا زمین های تمرینی از سال‌های قبل وجود داشته است که تا این بدهی ها تسویه نشود، خروجی بازیکنان پدیده امضا نخواهد شد، لذا باشگاه های متقاضی بازیکنان پدیده حتما این موضوع را در نظر داشته باشند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار