فعالیت ۳۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در آذربایجان غربی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: ۳۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان فعال بوده که ۱۲ مورد از آن‌ها در ارومیه راه اندازی شده است.

رسول انتظار مهدی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: از این تعداد، سه مرکز در هریک از شهرستان‌های میاندوآب، مهاباد و سلماس، ۲ مرکز در شهرستان‌های خوی، بوکان و نقده و یک مرکز در شهرستان‌های اشنویه، پلدشت، پیرانشهر، تکاب، چالدران، سردشت، شاهین دژ، شوط، ماکو و چایپاره فعالیت دارد.

وی اضافه کرد: سالن شقایق، مراکز رازی، حضرت پور، المهدی، ساوالان، شهرداری، هلال احمر و تدبیر، درمانگاه امام علی (ع)، دانشگاه ارومیه، سالن ورزشی شهیدان آهندوست ۱۱ مرکز تجمیعی در شهر ارومیه است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین یک مرکز واکسیناسیون خودرویی در کنار خیابان ورزش ارومیه فعال است که مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفته است.

انتظارمهدی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ هزار و ۸۸۶ دز واکسن در آذربایجان غربی تزریق شد که با اضافه شدن این تعداد، کل واکسیناسیون صورت گرفته در استان به ۷۱۴هزار و ۶۵۲ دز رسید.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.