فروش تصویر سنگ کارتونی به مبلغ بیش از یک میلیون دلار، خبرساز شد

یک فرد ناشناس تصویری از یک سنگ توکنیزه شده با ارزشی بیش از ۱.۳ میلیون دلار خریداری کرد که باعث به وجود آمدن دردسر‌هایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نیویورک پست؛ یک فرد ناشناس با پرداخت ۴۰۰ اتریوم (ETH) تصویری از یک سنگ توکنیزه شده با ارزش معادل فعلی بیش از ۱.۳ میلیون دلار خریداری کرد. این عکس یکی از ۱۰۰ تصویر از یک سنگ در سایه‌های مختلف است که هرکدام توکن غیرقابل معاوضه یا NFT مخصوص به خود را دارند. Vice's Motherboard گزارش داد که این پروژه از سال ۲۰۱۷ وجود داشت، اما تا سال گذشته که بحث فروش NFT داغ نشده بود، توجه زیادی به آن نمی‌شد.

تام عثمان، معامله گر بریتانیایی ارز دیجیتال، به عنوان فروشنده تصویر EtherRock #42 که فقط چند هفته قبل آن را حدود ۱.۷ اتریوم، یا حدود ۴ هزار و ۸۰۰ دلار در آن زمان خریداری کرده بود درباره این معامله گفت: "من فکر می‌کنم این بهترین سرمایه گذاری زندگی من تاکنون باشد. "

فروش سنگ کارتونی

معامله گران ارز دیجیتال به دنبال این سنگ‎ها با سایه‌های مختلف هستند که EtherRocks نامیده می‌شوند و به نمادی از اعتبار در بین معامله‌گران ارز‌های دیجیتال تبدیل شده‌اند. هفته گذشته، سنگ‎ها تنها چند صد هزار دلار فروخته می‌شدند تا اینکه در ۲۳ آگوست قیمت آن‎ها به طور چشمگیری افزایش یافت.

گفته می‌شود که مالک فعلی EtherRock #42 نیز یکی از معدود افرادی است که در ماه مارس با پرداخت چهار هزار و ۲۰۰ اتریوم یک مجموعه کریپتوپانک پرمتقاضی را خریدند. کریپتو پانک (CryptoPunk) به هریک از دارایی‌هایی کلکسیونی از هنر دیجیتال گفته می‌شود که توسط توکن‌های غیرقابل معاوضه در بلاکچین اتریوم ارائه می‌شوند.

فروش سنگ کارتونی

عثمان هفته گذشته وقتی آن‌ها هنوز ۲۵۵ هزار دلار بودند به Motherboard هشدار داد که پیش بینی می‌شود که این سنگ‌ها برای اولین بار در EtherRock به قیمت چند برابر [۱.۳ میلیون دلار] به فروش برسند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۱۷:۴۸ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
خدا شفاتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
همه از گور غرب وحشی بلند میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
خدای شکرت نقاشی میفروشن که واقعیت نداره