امام جمعه موقت عنبرآباد:

نگاه رهبری به واکسن برکت، نشانه اعتماد به تولید داخل است

امام جمعه موقت عنبرآباد گفت: نگاه مقام معظم رهبری به واکسن ایرانی برکت، یک نگاه ارزشی مبتنی بر احترام و اعتماد به تولید داخل کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام محمود بهروزه امام جمعه موقت عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: تقوا معیار حرکات و سکنات انسانی است و همراه با رشد، شناخت و معرفت است.

او افزود: انسان تنها با تلاش است به آنچه که در این دنیا می‌خواهد می‌رسد و نباید در این راه تنبلی کند و ناامید شود؛ گرچه این دنیا با سختی‌ها عجین شده است.

حجت الاسلام بهروزه تصریح کرد: طبق روایات، راحتی فقط در بهشت قرار داده شده نه در دنیا و در حقیقت، دنیا محل کار، تلاش، سختی و رنج است و آنچه امروز دنیای غرب از آن تبلیغ می‌کند، دنیای مادی و دنیا زدگی است.

او ضمن تبریک ولادت امام باقر علیه السّلام تصریح کرد: امروز اگر از علم، حوزه و دانشگاه سخن می‌گوییم، به دلیل وجود پر برکت امام باقر علیه السلام است که علوم را منتشر کردند.

حجت الاسلام بهروزه در بخش دیگری از سخنانش به تخلفات انتخاباتی صورت گرفته از سوی برخی از افراد اشاره کرد و بیان داشت: برخی متاسفانه به خاطر دنیای دیگران، آخرت خویش را خراب می‌کنند، مانند کسانی که بخاطر رای آوردن دیگری آرای مردم را جابجا کردند و امروز پرونده شان روی میز محاکمه قرار دارد، در حقیقت آن‌ها آبروی دنیا و آخرت خویش را بردند لذا طبق روایات در این شخص برای مردم خیری نیست.

امام جمعه موقت عنبرآباد خطاب به دادستان شهرستان عنبرآباد تأکید کرد: مردم منتظر نتیجه برخورد با تخلفات انتخاباتی هستند همان طور که همان اول سلیمانی وار وارد شدید و برخورد کردید، این باید ادامه داشته باشد و آن افتضاح جابجایی افراد به واسطه بازشماری جبران شود، لذا باید ورود پیدا کنید و نتیجه آن را نیز به سمع مردم برسانید.

حجت الاسلام بهروزه با اشاره به سالروز رحلت آیت الله طالقانی و سالروز شهادت دومین شهید محراب شهید آیت الله مدنی، این رویداد‌ها را به مردم تسلیت گفت و افزود: این انسان‌ها در مسیر جهاد، هیچ گاه سستی و سردی را به خود راه ندادند.

او ضمن تسلیت پیشاپیش شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام ابراز امیدواری کرد، در شهر مجالس عزاداری شهادت این امام نیز برنامه ریزی شود.

امام جمعه موقت عنبرآباد افزود: در زمان امام مجتبی علیه السلام تناقضاتی در دین انداختند که حق و باطل در هم آمیخته شد و تشخیص برای مردم سخت شد مگر برای اهل بصیرت.

حجت الاسلام بهروزه به بحث طالبان اشاره و تصریح کرد: طالبان دهه ۷۰ با طالبان امروز خیلی فرق دارند و باید دید رویکرد و مواضع آن‌ها در دولتشان چگونه خواهد بود؛ اما مردم افغانستان نشان دادند می‌توانند با آمریکا مبارزه کنند و آن‌ها را از کشورشان بیرون کنند.

او به واکسینه کردن مردم علیه ویروس کرونا اشاره و بیان کرد: امروز بالای ۴۰ درصد مردم عنبرآباد واکسینه شدند که جا دارد از متولیان بهداشت شهرستان تشکر کنم.

حجت الاسلام بهروزه افزود: مقام معظم رهبری بر اساس معیار تقوا از واکسن ایرانی برکت تعریف کردند و این نگاه همان نگاه ارزشی احترام و اعتماد به تولید داخل کشور است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار