چمبر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رئیس دولت سیزدهم با منتقدان برخورد مناسبی داشته است

فعال سیاسی اصلاح طلب درباره برخی شائبه‌ها در دولت سیزدهم توضیحاتی ارائه داد.

عیسی چمبر عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لزوم وجود روحیه نقد پذیری در دولت سیزدهم، بیان کرد: معتقدم که اگر محور گفت‌وگوها صرفا بر حول منافع ملی باشد قطعا بسیاری از مسائل ایجاد نمی‌شود.

او ادامه داد:  ما باید بدانیم که هر فردی که در مسند قدرت است رئیس جمهور کشور است و موفقیتش متعلق به همه مردم کشور است. هر فردی که در مسند قدرت است باید متوجه منافع ملی باشد و با نقدش منافع ملی را خدشه دار نکند.

چمبر با اشاره به روحیه نقد پذیری در دولت سیزدهم افزود: آنچه من شاهد آن هستم این است که رئیس جمهور در قبال نقد منتقدان برخورد مناسبی داشته است، البته فضای رسانه‌ای در کشورمان مناسب نیست. برای مثال اگر انتقادی در رویکرد سیاست خارجی دولت انجام می‌شود مواضع تندی در رسانه‌های دولت انجام می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به حضور دو تن از وزرای دولت روحانی در دولت رئیسی گفت: این اقدام مناسبی بود که در دولت اتفاق افتاد، اگر تشخیصش این بود که اینها باید بمانند اشکالی ندارد. مگر در همه دنیا وقتی دولت تغییر کند همه سطوح کابینه جا به جا می شوند؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۵:۲۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
منطق و ..... پیامبر و دین خدا را زیر سوال بردید همانگونه که ایت الله خوییی اخوند خراسانی حائری یزدی و .... پیش بینی میکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
اقای چمبر ابقای دووزیر روحانی نه بخاطر کارامدی انان بود وگرنه همه میدانند اسلامی و... چندان کارایی نداشتند تنها هدف رئیسی این بود که بگوید من جناحی عمل نکردم همین رئیسی بعد 6ماه هردو وزیررا عزل میکند تا فرد مورد نظررا منصوب نماید وانموقع به ملت وجناحها حرفی برگفتن داشته باشد من فراجناحی عمل کردم دیدم کارایی نداشتند عزل کردم که مهر سکوت برلب اصلاح طلب باشد
Netherlands
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
فک نکنم وقتی پای کار و خدمت به مردم وسط باشه
آخرین اخبار