بازداشت راننده وسیله نقلیه مشکوک، اطراف دادگاه عالی آمریکا

پلیس آمریکا فردی را که وسیله نقلیه مشکوکی را اطراف دادگاه عالی این کشور پارک کرده بود، بازداشت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس آمریکا از بازداشت فردی خبر داد که وسیله نقلیه مشکوکی را حوالی دیوان عالی آمریکا پارک کرده بود.

پیشتر حضور وسیله نقلیه مشکوکی اطراف دیوان عالی آمریکا گزارش شده بود و تا بازداشت این فرد حدود ۱ ساعت پلیس کنگره مشغول عملیات بود. طبق اعلام رسانه های آمریکایی، در زمان این حادثه ۹ قاضی مشغول رسیدگی به پرونده‌های شفاهی دیوان عالی آمریکا بودند.

پلیس کنگره در این باره اعلام کرد: «این مرد در بازداشت است و در حال حاضر همه چیز به آرامش بازگشته است.»

اداره پلیس کنگره آمریکا این حادثه را پیشتر در توییتر خود اعلام کرد و ساعتی بعد نیز از بیرون کشیدن مردی که در این خودرو بود، توسط یک افسر پلیس کنگره خبر داد و گفت او بازداشت شده است.

پس از شورش مرگبار و حمله هواداران «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به کنگره این کشور در واشنگتن دی‌سی که بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری به وقوع پیوست، مقامات انتظامی آمریکا به صورت آماده‌باش در آمده‌اند. البته پس از گذشت حدود ۶ ماه از این اتفاق، حصارکشی‌های بتونی اطراف ساختمان کنگره به دستور مقامات امنیتی واشنگتن برداشته شد.

همچنین چندی پیش، اولین جلسه رسیدگی به پرونده حمله به کنگره آمریکا پس از انتخابات سال گذشته در این کشور از سوی کمیته منتخب برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار