علوی در تذکری مطرح کرد؛

لزوم توجه به تعمیر خودرو‌های سنگین شهرداری و خودرو‌های آلاینده‌دار

عضو شورای شهر تهران در تذکری درباره بحث آلودگی هوا گفت: به دوستان راهنمایی و رانندگی عرض می‌کنم که با جدیت بیشتر به توقیف خودرو‌های آلاینده‌دار بپردازند.

به گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران درتذکری گفت: زمانی که اختلاف بین کمیسیون فرهنگی و کمیسیون بودجه صورت گرفته بود، کمیسیون فرهنگی که متولی آموزش شهروندی بود، در این موضوع ورود پیدا نکرد.

وی ادامه داد: در بحث هوشمندسازی هم باید نکاتی درباره آموزش شهروندی به دوستان عرض کنیم. همچنین طبق آمار و اطلاعاتی که دست داده تنها دو روز هوای پاک داشتیم، لازم است به دوستان راهنمایی و رانندگی عرض کنم که با جدیت بیشتر با خودرو‌های آلاینده بپردازند و به توقیف و جریمه این خودرو‌ها توجه بیشتری کنند.

علوی افزود: بعضا مشاهده شده است که خودرو‌های سازمان شهرداری به خصوص سنگین و حمل زباله، خودرو‌های سازمان و مراکز دولتی و خودرو‌های سنگین راهنمایی رانندگی به راحتی تردد می‌کنند و لازم است مسئولان نسبت به تعمیر خودرو‌ها اقدام و پلیس در برخورد با این خودرو‌ها تمایزی قائل نشود.

وی با بیان اینکه آلودگی هوا شوخی بردار نیست، خاطرنشان کرد: سال گذشته تردد شبانه و دورکاری سبب روز‌های آلوده در شهر تهران شد. امسال دورکاری‌ها لغو شده و مدارس و دانشگاه‌ها در آستانه بازگشایی هستند و هم اکنون شاهد ترافیک در شهر تهران هستیم؛ بنابراین باید در زمینه آلودگی هوا توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار