در صحن شورای شهر تصویب شد؛

دو فوریت یک لایحه برای قانونی شدن معاملات سازمان‌های شهرداری تهران تصویب شد

دو فوریت لایحه " توقف اجرای مصوبه اساسنامه ۱۹ سازمان وابسته به شهرداری تهران به انضمام آئین نامه مالی و معاملاتی سازمان‌های وابسته و مقررات استخدامی مستخدمین موقت شهرداری تهران" با ١٩ رای موافق تصویب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه امروز شورای شهر، اعضا درباره یک فوریت لایحه "توقف اجرای مصوبه اساسنامه ۱۹ سازمان وابسته به شهرداری تهران به انضمام آئین نامه مالی و معاملاتی سازمان‌های وابسته و مقررات استخدامی مستخدمین موقت شهرداری تهران" بحث و گفتگو کردند.

در ابتدا مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در جایگاه مخالف اظهار کرد: طبق قانون، شورای شهر می‌تواند این معاملات را به شهردار تهران واگذار کند که  انجام نشد، اولیت این قانون شاید بیشتر از لایحه ارائه شده است.

احمد صادقی عضو دیگر شورای شهر تهران به عنوان موافق بیان کرد: لازم أست که تمامی سازمان‌ها معاملات خودشان را حتما با شهرداری تهران هماهنگ کنند، اما با این روند معاملات سازمان‌ها متوقف می‌شود.

حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: درباره این لایحه باید در یک زمان مناسبی بررسی کنیم و یک فوریت آن مورد بحث قرار گیرد.

احمد علوی هم با بیان اینکه بنده موافق دوفوریت این لایحه هستم، گفت: به نظر من بهتر است دو فوریت این لایحه تصویب شود تا حدودی از ایرادات گرفته شده توسط سازمان بازرسی جلوگیری شود.


بیشتر بخوانید

مردم از شورای شهر انتظار کار دارند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار