خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک حمایتگر استارتاپ‌های محتوایی+فیلم

خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک نوعی پارک اکوسیستم تخصصی در شرق کشور است که در حوزه تولید محتوای فضای مجازی فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک یک اکوسیستم تخصصی در شرق کشور است که در حوزه تولید محتوای فضای مجازی فعالیت دارد و پارک محتوایی نیتک در مساحت ۴ هزار و پانصد متر مربع از خرداد ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده و در طبقه چهارم ساختمان پست مرکزی خراسان رضوی واقع شده است.

پروانه اسماعیل زاده مدیر استارتاپ ولاگ پارک گفت: در ولاگ پارک با هدف راه اندازی شبکه‌ای با محتوای فاخر، به ولاگر‌ها آموزش و خدمات داده می‌شود تا تولیدات ویدئویی شبکه‌های اجتماعی که در فضایی غیررسمی تولید می‌شود بتوانند محلی برای تولید و بروز پیدا کنند.
وی ایجاد اشتغال در ولاگ پارک را در قالب اینفلوئنسر مارکتینگ دانست و گفت: در بیزینس‌های مختلف ولاگر‌ها می‌توانند به عنوان سفیربرند همکاری لازم را با مشاغل داشته باشند.

جواد شکوری مدیر استارتاپ عصر هشتم گفت: استارتاپ خبری عصر هشتم در گام اول کار خود را با هدف انعکاس اخبار فعالیت‌های اکوسیستم نوآوری شروع کرده است. همچنین گام دوم شبکه سازی است که شامل برگزاری محافل و دورهمی‌ها با استارتاپ‌ها و اکوسیستم‌های شتاب دهنده و نوآوری می‌شود.

او افزود: ما در تولید محتوای خبری به چالش ها، دغدغه‌ها، اهداف و چشم اندازه‌های استارتاپ‌های مصاحبه شونده می‌پردازیم و آن‌ها را در قالب‌های مختلفی همچون پادکست، خبر مکتوب و گزارش تصویری و کلیپ‌های خبری برای مخاطبان ارائه می‌کنیم.
مدیر استارتاپ عصر هشتم ادامه داد: ما به صورت روزانه فرآیند اطلاع رسانی را در قالب‌های مذکور علاوه بر پایگاه خبری عصر هشتم در پلتفرم‌های یوتیوب و اینستاگرام منتشر می‌کنیم.

گفتنی است؛ استارتاپ‌های پویانو، ابری لند، انیمیت فری و کارتون من در حوزه انیمیشن، استارتاپ‌های بازی سیستان و نگهبان در حوزه گیم، ولاگ پارک، بازار ملی محتوای دیجیتال و سامانه تجارت آنلاین از استارتاپ‌های های مستقر در این پارک محتوایی در مشهد هستند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
من رفتم و از بخش تولید پادکست خوشم اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
چه مکان جالب و دیدنی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
مکانی عالی برای حمایت از استارت آپ های حوزه تولید محتوای دیجیتال
آخرین اخبار