گوشی گلکسی A۳۳ ۵G سامسونگ ۲۰۲۲ راه اندازی می‌شود

رندر‌های فاش شده جدید تصاویر گوشی آینده شرکت سامسونگ یعنی گلکسی A۳۳ ۵G را لو دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فون آرنا، به دلایلی گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۲۲ و S۲۱ FE ۵G با تأخیر در عرضه مواجه شدند و در چند ماه گذشته، در کانون توجهات علاقمندان به صنعت گوشی قرار گرفته اند. اما بدیهی است که شرکت سامسونگ قصد دارد تعداد دیگری از گوشی‌های اندرویدی را نیز، در اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی کند و به نظر می‌رسد اطلاعات یکی از جذاب‌ترین آن‌ها که در دو رنگ مختلف عرضه خواهد شد، به بیرون درز کرده است.

علاوه بر رندر‌هایی که نسخه‌های مشکی و سفید ارغوانی گلکسی A۳۳ ۵G آینده را نشان می‌دهند، اطلاعات دیگری نیز از این گوشی هوشمند فاش شده است.

با توجه به استاندارد‌های سال ۲۰۲۱ (چه رسد به سال ۲۰۲۲)، گلکسی A۳۳ ۵G مانند دیگر میان رده‌های مقرون به صرفه به نظر می‌رسد. این گوشی هوشمند با بریدگی U شکل قدیمی، حاشیه‌های جانبی قابل توجه، صفحه نمایش تخت و... دارای ماژول دوربین مستطیلی است که مجموعاً دارای چهار سنسور تصویربرداری و یک فلاش LED است.

گوشی گلکسی A۳۳ ۵G سامسونگ

به طور کلی، این محصول کمی زیباتر از مدل قبلی خود است. صفحه نمایش این گوشی ۶.۴ اینچی است و ۱۵۹.۷ میلی متر ارتفاع، ۷۴ میلی متر عرض و ۸.۱ میلی متر عمق دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار