مجری طرح سازمان بین المللی مدیریت تولید و صادرات زعفران (اوسک):

زعفران کارت هوشمند، خدمتی نوین با هدف حمایت از کشاورزان است

مجری طرح سازمان بین المللی مدیریت تولید و صادرات زعفران (اوسک) گفت: زعفران کارت هوشمند، خدمتی نوین با هدف حمایت از کشاورزان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سید احسان مصطفوی  مجری طرح  سازمان بین المللی مدیریت تولید و صادرات زعفران (اوسک) در آیین رونمایی از زعفران کارت هوشمند، گفت: در طی سال‌ها فعالیت در حوزه زعفران تلاش کرده ایم، ایده‌های نو و جدید را ضمن بررسی، اجرایی کنیم و برای تثبیت و تعیین جایگاه ایران به عنوان قیمت گذار زعفران در سطح جهان، پیشنهاد ایجاد سازمان مدیریت تولید و صادرات زعفران را اجرایی کردیم که تاکنون اقدام های زیادی را با هدف حمایت از کشاورز و جایگاه زعفران ایران انجام داده است.

او با بیان اینکه کنترل عرضه انبار‌های بورس زعفران باعث نزدیک شدن قیمت زعفران به قیمت واقعی آن شده است، افزود:هوشمند سازی حوزه زعفران از مواردی بود که به طور جدی به آن ورود پیدا کردیم که البته بسیاری از مسئولین با نامه نگاری‌های متعدد آن را غیر ممکن دانستند، اما ما توانستیم این موضوع را محقق کنیم.


بیشتر بخوانید




 مجری طرح  اوسک ادامه داد: در هزاره سوم برای تصمیم گیری در هر حوزه‌ای نیازمند اطلاعات دقیق هستیم و برای تحقق همین مهم نیز از طرح زعفران کارت هوشمند بهره‌برداری کردیم تا با استفاده از این اطلاعات در اتاق فکر‌های خود تصمیم‌های درستی برای تثبیت جایگاه زعفران ایران در جهان بگیریم.

 مصطفوی بیان کرد: تقاضای من از وزارتخانه جهاد کشاورزی این است که به جوان‌ها اعتماد و از ایده‌های جدید حمایت کنید چرا که صنعت زعفران نیازمند ایده‌های جدید برای بازگشت به جایگاه اصلی خود در جهان‌است.

انتهای پیام/ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار