زائران نابینا و ناشنوای کرمانی به مهمانی امام رضا(ع) آمدند

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: ۹۰ نفر از نابینایان و ناشنوایان کرمانی به مشهد آمدند و حرم مطهر حضرت رضا (ع) را زیارت کردند.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با هفته روشندلان و طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیریت امور زائرین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، کاروانی از نابینایان و ناشنوایان به مشهد مقدس مشرف شدند و به مدت سه روز در زائرشهر رضوی اقامت خواهند داشت.

جعفر رئیسیان زاده معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: این کاروان زیارتی شامل ۴۵ نابینا و ۴۵ ناشنوا از استان کرمان است که به مدت ۳ روز مهمان آستان قدس رضوی هستند.


بیشتر بخوانید




او با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته، گروه‌های مختلفی از اقصی نقاط کشور مهمان آستان قدس رضوی بودند، افزود: در طرح تشرف نابینایان نیز پیش از شیوع کرونا و در سال ۹۷، حدود ۴۷۰ نفر در قالب ۴ کاروان با همکاری انجمن نابینایان ایران به مشهد مشرف شدند و امسال نیز تاکنون ۳۵ نفر از لرستان و ۴۵ نفر از کرمان زائر مشهدالرضا (ع) و بارگاه منور رضوی شده‌اند.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی  ادامه داد: تاکنون حدود ۲ هزار روشندل از آغاز اجرای طرح تشرفات «مهر درخشان رضوی» از استان‌های سراسر کشور، مهمان خادمان آستان مقدس رضوی بوده‌اند.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار