عاقبت نشستن بدون گواهینامه در پشت فرمان

پسر نوجوانی که بدون داشتن گواهینامه در پشت فرمان خودرو قرار گرفته بود تصادفی وحشتناک را رقم زد.

باشگاه خبرنگاران جوان - یک پسر نوجوان هندوستانی که مخفیانه و بدون اطلاع پدرش با خودروی شاسی بلند او اقدام به رانندگی کرده بود حادثه‌ای وحشتناک را رقم زد.

بنا به گزارش Wing Daily News این پسر پس از قرار گرفتن در پشت فرمان این خودرو چهار نفر را زیر گرفت که همگی آن‌ها کشته شدند. قربانیان سه زن حدود ۲۷ تا ۳۲ ساله و یک دختر ۱۴ ساله بودند. این چهار زن در کنار پیاده رو نشسته بودند که دچار این حادثه شدند. بنا به گزارش پلیس محلی هند این حادثه صبح روز یکشنبه و در ایالت تِلانگانا هند رخ داد.


بیشتر بخوانید


سه نفر از قربانیان در محل حادثه جان باختند و نفر چهارم در راه بیمارستان جانش را از دست داد. همچنین دو نفر دیگر در این حادثه دچار جراحت شدند. یک مقام پلیس هند گفت که قربانی به جای فشار دادن پدال ترمز پای خود را روی پدال گاز گذاشت و به این سه زن و دختر نوجوان برخورد کرد. دو نفر از دوستان این پسر نیز در خودرو حضور داشتند که همگی آن‌ها پس از تصادف از محل حادثه گریختند. هیچ کدام از این سه نوجوان دچار جراحت نشدند.

تصادف رانندگی

پس از این حادثه پلیس هند پدر این نوجوان را که یک تاجر محلی در شهر کریم نگار هند است بازداشت کرد. پدر این نوجوان به اتهام اجازه رانندگی به پسرش در حالی که فاقد گواهینامه رانندگی بود بازداشت شد. این نوجوان در شرح علت تصادف گفت که به علت وجود مه غلیظ در جاده دید کافی نداشت و او کنترل خودرو را از دست داد.

تحقیقات پلیس هند در این باره ادامه دارد.

گوهینامه رانندگی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
مه غلیظ و نداشتن دید کافی همش چرت و پرت است علت سرعت زیاد و عدم توانائی در کنترل خودرو بوده است ولا غیر