۱۱ هزار و ۵۰۰ خودرو در خراسان رضوی به‌طور رایگان گازسوز شدند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از گازسوز شدن ۱۱ هزار و ۵۰۰ خودرو به طور رایگان در این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - علی‌اصغر اصغری گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ خودرو عمومی در این استان به صورت رایگان گازسوز شده‌اند و ۷۰۰ خودرو نیز در نوبت گازسوز شدن قرار دارند.

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش خدمات خود دارد.

او گفت: ۵۰ کارگاه مجاز در استان برای دوگانه‌سوز کردن خودرو‌ها فعال هستند که از این تعداد ۱۸ کارگاه اقدامات مربوط به گازسوز کردن خودرو‌های عمومی را به رایگان انجام می‌دهند.

اصغری گفت: متقاضیان دریافت این خدمات، باید برای ثبت نام به سامانه اطلاعات جامع خودرو‌های دوگانه سوز کشور به نشانی gcr.niopdc.ir مراجعه و کد ملی، شماره تلفن همراه و سایر مشخصات خود را ثبت و نزدیکترین کارگاه و زمان مراجعه را انتخاب کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: ۵۲ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۲۸۵ متر مکعب سوخت سی. ان. جی در دی ماه امسال مصرف شده است که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه پارسال، که ۴۸ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۶۶۱ متر مکعب بوده، نشانگر افزایش ۹ درصدی مصرف سی ان جی است.


انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.