تشکیل هزار و ۲۴۵ پرونده تخلف کالا و خدمات در قم

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از ۱۵ بهمن سال گذشته و ابتدای آغاز طرح نوروزی تا ششم فرودین ماه امسال ۶ هزار و ۱۶۸ بازرسی از واحد‌های عرضه کالا و خدمات در قم انجام و هزار و ۲۴۵ پرونده تخلف تشکیل شده است.

احمد سمیعی‌نسب گفت: ارزش پرونده‌های تخلف در این مدت۲ هزار و ۶۷۰ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال برآورده شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح نظارتی پایان سال در قم، گفت: برای کنترل و مدیریت بهتر بازار علاوه بر دفتر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سه دفتر نظارت و بازرسی در اطراف حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و فرمانداری قم راه‌اندازی و مشغول فعالیت است.

سمیعی‌نسب با اشاره به بسیج کلیه نیرو‌ها و کارشناسان بازرسی و نظارت سازمان صمت قم تا پایان طرح نظارتی در ۱۵ فروردین ماه جاری، گفت: از ابتدای آغاز طرح ویژه نظارتی پایان سال، گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی از مجتمع‌های بین‌راهی، واحد‌های اقامتی، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مهمان‌پذیر‌ها وغیره در حال انجام است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به استفاده از نیرو‌های بسیج استان در امر بازرسی و نظارت بر واحد‌های عرضه کالا و خدمات، بر برخورد شدید با متخلفان و قانون‌شکنان تاکید کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار