دولت آمریکا در هر شرایطی با مردم ایران دشمنی می‌کند

بهادری جهرمی نوشت: تحریم‌های جدید آمریکا و جلوگیری این کشور از ورود خواننده ایرانی، نشان دهنده دشمنی آمریکا با «مردم» ایران در هر شرایطی است.

سخنگوی دولت در صفحه مجازی خود نوشت: دولت آمریکا که سوابق روشنی در عهدشکنی و نقض موازین حقوق‌بین‌الملل و حقوق بشر دارد، همزمان با ادعای حسن‌نیت؛ با وضع تحریم‌های جدید، به بهانه های واهی از ورود خوانند کشورمان به آمریکا جلوگیری کرده است.

گفتنی است، علیرضا قربانی خواننده کشورمان عازم شهر ارواین در حومه لس آنجلس آمریکا بود تا در کنسرت نوروزی این شهر اجرا داشته باشد. اما ماموران اداره مرزبانی آمریکا مستقر در فرودگاه تورنتو کانادا مانع سفر قربانی شدند. 

ماموران اداره مرزبانی پس از عبور علیرضا قربانی از مرحله تایید ویزا و سوار شدن بر هواپیما، او را پیاده‌ کردند و پس از چهار ساعت بازجویی، ویزایش را باطل کردند.

این اقدام درحالی است که وزارت خزانه داری آمریکا  چهارشنبه هفته پیش اعلام کرد علیه چندین نهاد که به گفته آن‌ها تجهیزات برنامه هسته‌ای تهران را تامین کرده و مواد مربوط به پیشران موشک‌های بالستیک را برای سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه می‌کردند، تحریم‌هایی اعمال کرده است.

بنا به اعلام  وزارتخانه مذکور، این تحریم‌ها در واکنش به حمله موشکی ایران به مقر موساد در اربیل عراق در ۱۳ مارس و حمله موشکی انصارالله یمن به تاسیسات آرامکو عربستان در ۲۵ مارس انجام شد.

آمریکا با ممانعت از ورود خواننده ایرانی، نشان داد با مردم ایران دشمن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
شیطان تا نسل ادم رو از رو کره زمین نکنه دست از دشمنی با بشر ورنمیداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
شماهم درهر شرایطی امریکارا دشمن میدانید ورایطه برقرار نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
چشم بسته غیب گفتی
دشمن اصلی مردم ایران دولت مردان نالایق هستند امریکا زالو است
آخرین اخبار