مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) تمدید شد

دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره به مدت یک ماه و تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه آتی تمدید شد.

محسن هوشمند گفت: پیش از این مهلت ارسال آثار نیمه فروردین ماه اعلام شده بود، ولی با توجه به فعالیت‌های رسانه‌ای مختلفی که در ماه مبارک رمضان با محور حرم امام رضا (ع) و سیره آن حضرت انجام می‌شود، مهلت ارسال آثار به این جشنواره که، فراخون آن مردادماه پارسال منتشر شده بود، تمدید شد.

او گفت: دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) در هشت بخش رسانه‌های صوتی، رسانه‌های تصویری، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مجازی، عکس و گرافیک، رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی و بین‌الملل برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) گفت: سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی و خدمت رضوی محور‌های موضوعی آثار مورد قبول در دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) است. همچنین محصولات رسانه‌ای در خصوص مکتب شهید سلیمانی به عنوان خادم امام رضا (ع) هم از دیگر موضوعاتی است که در این دوره جشنواره پذیرش می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و اطلاعات تکمیلی به سایت mediafest.razavi.ir مراجعه نمایند.

هوشمند گفت: با توجه به پیش‌بینی بخش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، علاوه بر فعالان حرفه‌ای رسانه‌های گروهی، عموم علاقه‌مندانی که در بستر فضای مجازی به تولید و نشر محتوا در خصوص محور‌های موضوعی مرتبط با جشنواره می‌پردازند، می‎ توانند در این رویداد مشارکت کنند.

او گفت: در دومین دوره برگزاری این رویداد، شناسایی و شبکه‌سازی خادمان رسانه‌ای و تعامل بیشتر با تولید و توزیع‌کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ رضوی، تعمیم و گسترش تولیدات رسانه‌ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه‌های گوناگون به ویژه رسانه‌های نوین، شبکه‌سازی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی و عمق‌بخشی به محتوای رسانه‌ای مرتبط با سیره و معارف رضوی، هدفگذاری شده است.

در نخستین دوره برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) ۹ هزار اثر از صاحبان رسانه‌های صوتی، تصویری و مجازی از ۲ هزار و ۵۰۰ فعال رسانه‌ای در کشور دریافت شده بود.

برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) که به همت آستان قدس رضوی برگزار شد، ۳۱ تیرماه پارسال در مراسمی با حضور تولیت آستان قدس و مسوولان ملی و استانی در مشهد معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.