۵۵ هزار نامه به رئیس جمهور از سوی مردم خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: مردم خراسان رضوی تاکنون بیش از ۵۵ هزار نامه در جریان سفر هیات دولت و رئیس جمهور به استان داده اند.

جواد خدایی گفت: مردم این استان تاکنون بیش از ۵۵ هزار نامه و تماس تلفنی در جریان سفر هیات دولت و رئیس جمهور به استان با مرکز ارتباطات ۱۱۱"سامد" داشته اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی روز دوشنبه در جریان نشست خبری تشریح مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی، گفت: همچنان ستاد پالایش پیام‌های مردم خراسان رضوی در حال جمع آوری پیام‌ها است و پیش بینی می‌کنیم حدود ۶۰ هزار نامه و پیام تلفنی از مردم استان به رئیس جمهور ثبت و دسته بندی شود.

او گفت: موضوع بیشتر تماس‌ها و نامه‌های مردمی با مرکز ۱۱۱"سامد" به ترتیب شامل کمک مالی برای امور معیشتی، درخواست وام قرض الحسنه، وام خود اشتغالی، درخواست اشتغال و وام ودیعه مسکن است.

معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی همچنین گفت: از مجموع چهار میلیون واحد نهضت ملی مسکن در کشور، ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکن مربوط به خراسان رضوی است و براساس برنامه ریزی صورت گرفته و زمان‌بر بودن فرایند مسکن سازی، مقرر گردید هر دو سال ۲۰۰ هزار مسکن در قالب نهضت ملی در استان ساخته شود.

خدایی گفت: در حال حاضر تقریبا زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن در ۲ سال پیش رو تامین شده و برای صدور پروانه و موضوعات اجرایی نیز طرح در حال پیگیری است.

او گفت: به واسطه تجربه گذشته مسکن مهر و مشکلات ایجاد شده بواسطه ساخت دولتی مسکن در این نهضت ملی، از مشارکت مردم بویژه در مجموعه‌های خود مالکی استفاده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: علاوه بر آغاز ساخت ۴۷ هزار واحد مسکونی در نهضت ملی مسکن طی سفر هیات دولت، ساخت سه هزار واحد مسکونی نیز به صورت جداگانه در آینده با همکاری شهرداری اجرا خواهد شد.

خدایی گفت: بخشی از نهضت ملی مسکن در مشهد تا این لحظه در شهرک مهرگان آغاز شده و بخشی از خانه سازی‌ها در حاشیه شهر مشهد در قالب طرح بازآفرینی شهری آغاز خواهد شد و بخش دیگری از این طرح نیز در صورت داشتن صلاحیت، افراد می‌توانند به صورت خودمالکی در قالب نهضت ملی مسکن اجرا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار