امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۴هزار و ۴۳۴ آسیب‌دیده ناشی از حوادث

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی به چهار هزار و ۴۳۴ آسیب‌دیده ناشی از حادثه در دو ماه ابتدایی امسال خبر داد.

داریوش کریمی درخصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، گفت: در تاریخ یکم فروردین تا سی‌ویکم اردیبهشت، پوشش امدادی ۵۸۸ حادثه انجام شد و چهار هزار و ۴۳۴ آسیب‌دیده ناشی از حوادث این مدت از چهار هزار و ۴۶۵ نفر حادثه‌دیده، از خدمات امدادی جمعیت هلال‌احمر بهره‌مند شدند.

او درمورد حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر اصفهان در دو ماه ابتدایی امسال گفت: در این بازه زمانی ۲۸۳ حادثه جاده‌ای، ۱۵۶ خدمات حضوری، ۶۳ حادثه شهری، ۱۰ حادثه سیل و آبگرفتگی، ۴۱ حادثه صنعتی و کارگاهی، یک حادثه آتش‌سوزی مراتع و جنگل، دو حادثه ریزش آوار، دو حادثه طوفان و ۲۷ حادثه کوهستان، توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پوشش داده شده است.

کریمی می‌گوید به طور کلی ۹۲ نفر توسط نیرو‌های امداد و نجات هلال‌احمر در حوادث مذکور اسکان گرفتند، همچنین در امدادرسانی به حوادث رخ داده، ۴۹۰ نفر نجات داده شدند که از این تعداد ۳۴۶ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند و ۱۴۴ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

دو هزار و ۶۱۰ نیروی عملیاتی نجاتگر و امدادگر این جمعیت در قالب ۶۶۹ تیم عملیاتی با به‌کارگیری ۵۲۶ دستگاه خودروی امدادی آمبولانس در عملیات‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند و در این مدت ۳۴ عملیات رهاسازی توسط نیرو‌های این جمعیت انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان می‌گوید طی دو ماه ابتدایی امسال میانگین زمان اطلاع‌رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع ۰۸:۴۴ و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از زمان اطلاع‌رسانی به این جمعیت ۱۰:۱۹ و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای برابر با ۰۱:۲۰:۴۶ بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.