گردهمایی خادمیاران نوجوان در حرم مطهر رضوی

همزمان با ایام دهه کرامت نخستین گردهمایی خادمیاران نوجوان با عنوان ابناء الرضا (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم ۴۰۰ نفر از خادمیار نوجوان رضوی در ورودی باب الهادی (ع) اجتماع کردند و پس از همخوانی و اجرای سرود‌های امام رضایی مسیر صحن پیامبر اعظم (ص) به سمت تالار قدس را پیمودند و از برنامه‌های این مراسم بهره‌مند شدند.

مصطفی فیضی مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: شجره طیبه خدمت در بارگاه نورانی امام رضا (ع) همواره مستدام و پا برجاست و روز به روز بر حضور پر شور نوجوانان خدمت‌گذار در حرم مطهر رضوی افزوده می‌شود.

او گفت: شما نوجوانان راه و هدف خود را انتخاب کرده‌اید و در مسیری گام نهاده‌اید که توفیق در دنیا و آخرت نصیب و روزیتان خواهد شد. بسیاری از ارادتمندان و عاشقان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای اینکه لحظه و ساعتی توفیق خدمت‌گذاری در این بارگاه ملکوتی را کسب کنند دل‌هایشان می‌تپد، اما شما نوجوانان در سنین پایین این توفیق نصیب و روزیتان شده است که باید قدردان این لحظات باشید.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: دشمنان اسلام همواره سعی دارند شما جوانان را از راه حق دور و منحرف کنند و در این راه از هیچ کاری فرو گذار نیستند، شما نوجوانان باید همواره از ائمه اطهار (ع) یاری جوئید و دست آنان را رها نکنید.

فیضی گفت: هیچ‌گاه تکریم و احترام زائر را در طول خدمت فراموش نکنید، زیرا این مهم از بزرگترین وظایف خادمان حرم علی بن موسی الرضا (ع) است.

اجرای برنامه‌های شاد، دکلمه‌خوانی، مداحی، گروه هم‌خوانی سرود، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.