اعلام نرخ جدید شهریه مدارس هیئت امنایی قم

شهریه مدارس هئیت امنایی قم بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید افزایش یافت.

ناصر حمزه‌ای،مسئول مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش قم در گردهمایی مدیران مدارس هیئت امنایی شهر قم گفت: شهریه مدارس هیئت امنایی در مقطع ابتدایی از ۱۸۰ هزار تومان به ۶۰۰ هزار تومان، مدارس متوسطه اول از ۲۱۰ هزار تومان به ۷۰۰ هزار تومان و متوسطه دوم از ۲۴۰ هزار تومان به ۸۰۰ هزار تومان در سال تحصیلی جدید افزایش یافته است.

او با اشاره به اینکه در ۳ سال گذشته شهریه این مدارس افزایش نیافته است، افزود: با توجه به تورم جامعه در سه سال گذشته افزایش شهریه این دسته از مدارس اجتناب نا پذیر است.

حمزه ای تعداد مدارس هیئت امنایی شهر قم را ۳۲ مدرسه و با حضور ۱۵ هزار دانش آموز عنوان کرد و افزود: مدارس هیئت امنایی مانند سال های گذشته برای فرزندان خانواده‌های ایثارگر، فرهنگیان، ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهد و برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز رایگان است.

فرماندار قم هم در این مراسم گفت: چگونگی دریافت شهریه بر اساس موقعیت جغرافیایی، برنامه‌های فوق برنامه و توان مالی خانواده‌ها نحوه دریافت شهریه می‌تواند متفاوت باشد که این موضوع می‌تواند در شورای آموزش و پرورش مطرح و چگونگی دریافت شهریه بر این اساس اعمال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار