مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: نیمه نخست امسال، بیش از ۳۰۰ میلیون مترمکعب سی. ان. جی در این منطقه مصرف شده که نشانگر رشد هشت درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال است.

علی اصغر اصغری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: در مدت مشابه پارسال ۲۸۷ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۶۵۳ مترمکعب سوخت سی. ان. جی در این منطقه به مصرف رسید.

او افزود: در مردادماه امسال با ۱۲ درصد رشد بیشترین و در خرداد ماه امسال با سه درصد رشد کمترین افزایش مصرف نسبت به پارسال رخ داده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد: همچنین طی این مدت، ۹۸۷ میلیون و ۵۵۹ هزار لیتر بنزین در سطح منطقه مصرف شده است.

اصغری با اشاره به بازدید‌های دوره‌ای به عمل آمده توسط مسئولان منطقه و گروه‌های کارشناسی اعزامی با بررسی نحوه عملکرد سوخت رسانی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی بیان کرد: کارکنان منطقه تمام سعی خود در روز‌های پایانی ماه صفر و شهریورماه صرف نظارت مطلوب بر سوخت رسانی بی وقفه و به هنگام به کاروان‌های انتقال دهنده شهروندان برای شرکت در مراسم بزرگ روز‌های پایانی ماه صفر کردند و هم اکنون نیز عرضه سوخت بدون وقفه و شبانه روزی در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.