گازسوز کردن رایگان بیش از ۲هزار خودرو در تربت حیدریه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: ۲ هزار و ۳۹۸ دستگاه خودرو رایگان دوگانه سوز شده است که ۱۵۴ دستگاه از این تعداد مربوط به امسال است.

جواد بلندی گفت: از ابتدای امسال ۱۹۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در این منطقه توزیع شد.

او گفت: در مدت یاد شده با وجود افزایش ۱۵ درصدی مصرف انواع فرآورده‌های نفتی، سوخت مصرف کنندگان در بخش‌های مختلف مصرف، برابر سهمیه تخصیص یافته تامین و توزیع شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: در سه ماهه نخست امسال با وجود افزایش هفت درصدی مصرف در بخش‌های حمل و نقل و صنایع و نیز افزایش ۳۳ درصدی مصرف در بخش کشاورزی با تلاش همکاران و دست‌اندرکاران حوزه سوخت‌رسانی، سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان برابر درخواست‌های ثبتی در سامانه درخواست فراورده‌های نفتی (سدف) و نیز سهمیه تخصیصی در کارت هوشمند سوخت توزیع شد.

بلندی گفت: همچنین در مدت یاد شده مصرف گاز طبیعی (CNG) در این منطقه با افزایش ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال همراه بود که موجب صرفه‌جویی در مصرف بیش از ۲۵ میلیون لیتر بنزین در شهرستان‌های تحت پوشش این منطقه شد.

او گفت: در سه ماهه نخست امسال مصرف نفت‌کوره ۷۱ درصد کاهش و در مقابل مصرف نفت سفید سه درصد و مصرف نفت گاز ۱۰ درصد افزایش داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.