۲۳۰ هزار یادواره خانگی شهدا به میزبانی مردم برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: از هفته بسیج امسال تا هفته بسیج سال ۱۴۰۲ قرار است ۲۳۰ هزار یادواره خانگی شهدا برگزار شود و در این طرح شهدا به نسل جدید انقلاب معرفی شوند.

 سردار حسین معروفی شب گذشته در مراسم رونمایی از پوستر ۲۳۰ هزار یادواره خانگی که در شهر مقدس قم برگزار شد، با بیان اینکه فرهنگ جهاد و شهادت در حقیقت فرهنگ مصونیت ملت ایران و برگرفته از فرهنگ عاشوراست، عنوان کرد: انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی ما اسلام عاشورایی است.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه ماندگاری انقلاب با اتصال به عاشوراست،بیان کرد: فرهنگ مقاومت ، جهاد و شهادت عزت و شرف ما است و فردی که این فرهنگ را دارد محاسباتش تغییر نمی‌کند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج یادآورشد: ملت ایران با تقدیم ۱۸۸ هزار شهید ایثار و مقاومت کردند تا توانستند انقلاب اسلامی را تثبیت کنند و امروز برای عملیاتی کردن گام دوم انقلاب که بار آن بر دوش جوانان است باید جوان الگوی اول را نماد الگوی دوم قرار دهیم که جوان الگوی اول شهیدان و فرهنگ جهاد و شهادت هستند.

او بالاترین درجه سعادت را شهادت دانست و ادامه داد: قرار نیست که همه افراد شهید شوند بلکه قرار است اندیشه شهادت، مقاومت و عاشورا در میان جوانان ترویج و تثبیت شود تا ملت ایران و ظهور را زیبا ببیند و خود را در محضر خدا بداند.

معروفی با تاکید بر اینکه امروز بیشترین نیاز ما در حوزه فرهنگ، تقویت باور‌های جوانان و گذاشتن بار گام دوم انقلاب بر دوش آن‌هاست، اضافه کرد: از هفته بسیج ۱۴۰۱ تا هفته بسیج سال آینده قرار است ۲۳۰ هزار یادواره شهید در خانه‌ها برگزار شود و در این طرح شهدا به نسل جدید انقلاب معرفی شوند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج   بر لزوم برگزاری یادواره شهدا در خانه‌ها تاکید کرد و گفت: در این یادواره‌ها فرزندان، اقوام و خود مردم همه کاره هستند و قرار نیست هزینه‌های سنگینی پرداخت شود؛ در این صورت است که به تقویت هویت شهدا می‌رسیم.

برچسب ها: یادواره شهدا ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۲۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
سلام
الآن ۱۸۸ هزار شهید تقدیم شده، یا ۲۳۰ هزار شهید؟
آخرین اخبار