صفوی:این فتنه‌ها تمام می‌شود، اما باید مشکلات مردم را حل کنیم

مشاور عالی رهبر انقلاب گفت: این فتنه‌ها تمام می‌شود، اما بازهم ممکن است سراغمان بیاید. پس نباید بی‌توجه باشیم. ما باید مشکلات مردم را حل کنیم.

سردار سیدیحیی رحیم صفوی در همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس با بیان اینکه در جنگ ما انسان‌محور بودیم و عراقی‌ها ابزارمحور بودند، گفت: الان ما به قدرت پهپادی بالایی رسیدیم، اما از سال ۶۵ هم ما هواپیمای بدون سرنشین را در سپاه پاسداران ساخته بودیم. ما از تمام علوم در زمان جنگ استفاده کردیم، از آب و هواشناسی گرفته تا زمین‌شناسی و موارد دیگر.

وی افزود: ما می‌دانستیم با چه کسانی در جبهه مقابل طرف هستیم و حتی خصوصیات اخلاقی فرماندهان عراقی را هم می‌دانستیم. ما جزئیات ساختار و تیپ‌های عراق را می‌دانستیم و برتری علمی و فکری نسبت به دشمن داشتیم.

مشاور رهبر انقلاب تاکید کرد: آیا سپاه پاسداران و بسیج در این جریانی که شاهد هستیم نمی‌تواند با علم و آگاهی ماجرا را زودتر جمع کند؟ من مطمئن هستم این جریان به تعبیر مقام معظم رهبری به زودی جمع می‌شود.

صفوی یادآور شد: الان هشت میلیون تن کالا در بندر‌ها وجود دارد که باید به دست مردم برسد. ما ضعف‌هایی داریم که این‌ها در نیرو‌های مسلح کمتر است، اما باید ضعف‌های کشور را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه ما یک ملت قدرتمند هستیم و رهبری خردمند و لایق و شجاع داریم، اظهار کرد: این فتنه‌ها تمام می‌شود، اما بازهم ممکن است سراغمان بیاید. پس نباید بی‌توجه باشیم. ما باید مشکلات مردم را حل کنیم و انقلاب اسلامی آمده است که مشکلات مردم را حل کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
سلام موفق باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
پیگیر هستیم شرکت مخابرات نسبت به پرداختی ها به بازنشسته ها و کارگران و تبدیل وضعیت نیروها مطابق قانون عمل کند.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه مردم ایران
۲۱:۲۴ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
100 درصد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور فقط به خاطر بی قانونی و بی عدالتی شروع و آغاز شده است که متاسفانه مشکلات مردم و غیره در دادگاه های و غیره بررسی و رسیدگی نمی شود چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
مشکل اصلی ایران این است که متاسفانه در داخل کشور از جنایت های آمریکا، اروپا، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان حمایت می کنند.
حوادث مهاباد به آنتونی بلینکن بی ادب، وزیر امور خارجه آمریکا جنایتکار هیچ ربطی ندارد.
آنتونی بلینکن بی ادب، وزیر امور خارجه آمریکا جنایتکار حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارد.
اغتشاشگران مورد مورد عربستان سعودی در ایران از آمریکا و اسرائیل دستور می‌گیرند
Iran (Islamic Republic of)
REZA
۱۵:۲۳ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
سردار سلام .حرف اصلی رازدی .عامل فتنه ساز که همان گرانی وتورم ومشکلات مسکن وکار وازدواج و... است راحل شود فتنه واشوب ایجادنمیشود.درست است اشوب بد است ولی علل ان مطالبات برحقی است .ببینید بامسکن مهر ووام ازدواج ورفع مشکلات تولید چه میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۱۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
فعلا که مطالبات اونایی که کف خیابون ریختن چیزی جز بی بندوباری و تکه پاره شدن کشور نیست.من جوونا دارم میبینم که همسن من تحت تاثیر غرب مطالباتش نه از ازدواج بلکه تبدیل شدن جامعه به شکل همون فیلم های غربی که میبینه هست.من جوونا خیلی انتظارات دارم کار می‌خوام.مسکن می‌خوام.شرمنده نبودن جلو زن و بچمو می‌خوام اما هیچکدوم اینا با خواسته این اغتشاشگران و شعار هاشون و رفتاراشون سنخیت ندارد.مطالبات من فقط زیر سایه امنیت و اصالت فرهنگ و اسلام برآورده میشه.انشالله با اتحادی که نتیجه برداشته شدن تحریم و اصلاح فساد حاکم بر سازمان ها و ادارات رو داشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
بله ولی دیوان بین المللی لاهه برای شما و سایر مقامات ایران بیانیه می‌دهد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۱۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
چه قدرم که این سازمان های کثیف با رفتارهای دوگانه و تحت نفوذ از صداقت و پاکی برخوردارند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
متاسفانه مسِولان نگاه میکنند ببیند صبر ملت کی لبریز میشود تا به مشکل آنان رسیدگی کنند واین اشتباه
آخرین اخبار