رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

ایران و روسیه همکاری موفقی در مقابله با تروریست‌ها در سوریه داشته‌اند

سرلشکر باقری گفت: ایران و روسیه همکاری موفقی در مقابله با تروریست‌ها در سوریه داشته‌اند البته هنوز کشور سوریه نیازمند تداوم این حمایت‌هاست.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با سپهبد «فومین» معاون بین‌الملل وزیر دفاع روسیه بر توسعه همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی در چارچوب اهداف و منافع ملی دو کشور و نیز صلح و ثبات و امنیت منطقه تأکید و اظهار کرد: آمریکایی‌ها هم امروز اذعان می‌کنند که در رویکرد یکجانبه‌گرایی و ایجاد نظام جدید تک‌قطبی موفق نبوده‌اند و قطب قدرت جهانی در شرق شکل می‌گیرد.

وی افزود: مقابله با تهدید‌های مشترک و همکاری در حوزه منافع مشترک نیازمند رایزنی‌های بیشتر است که باید در تداوم روند رو به توسعه همکاری‌ها مورد توجه قرار گیرد.

سرلشکر باقری ادامه داد: دو کشور همکاری موفقی در مقابله با تروریست‌ها در سوریه داشته‌اند؛ البته هنوز کشور سوریه نیازمند تداوم این حمایت‌هاست.

در این دیدار، معاون بین‌الملل وزیر دفاع روسیه دعوت وزیر دفاع کشورش از سرلشکر باقری برای حضور در نشست رؤسای نهاد‌های دفاعی کشور‌های عضو پیمان شانگهای در مسکو را به رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، ابلاغ و ابراز امیدواری کرد امکان حضور سرلشکر باقری در این نشست فراهم شود.

سپهبد «فومین» در رأس یک هیأت عالیرتبه نظامی برای شرکت در چهارمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی در کشور، روز شنبه وارد تهران شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
امیدوارم که مدیران خوبی مانند شما فرمانده هان در همه ارکان وسازمان های کشور باشند که واقعا دغدغه آرامش و آسایش وامنیت ملت داشته باشند زنده و پاینده باشید
آخرین اخبار