اولین عضو گروه «بی تی اس» به سربازی می‌رود

«جین»، اولین عضو گروه «بی تی اس» (BTS) است که به خدمت سربازی می‌رود.

به نقل از کُره تایمز، «کیم سوک جین» با نام هنری «جین»، عضو گروه «بی تی اس» (BTS) با انتشار تصویری از خود، از سرباز شدنش خبر داد؛ به طوری که قرار است از روز سه شنبه، سربازی خود را آغاز کند.

به گفته منابع صنعت موسیقی، «جین» به عنوان اولین و بزرگ‌ترین عضو گروه «بی تی اس» (BTS) و همچنین نخستین فرد اعزامی به سربازی از این گروه مشهور است که با انتشار تصویری از خود نوشته است: «از آن چیزی که انتظار داشتم زیباتر است.»

این خواننده ۳۰ ساله، از روز سه شنبه وارد پادگان نظامی در «یونچئون» در ۶۰ کیلومتری سئول خواهد شد.

گفتنی است که گروه «بی تی اس» (BTS) در اکتبر اعلام کردند برای سربازی اجباری ثبت نام می‌کنند و «جین» هم به عنوان قدیمی‌ترین عضو این گروه در جریان یکی از کنسرت هایشان اعلام کرده بود هدفش این است که برای خدمت در ارتش آماده شود.

نکته شایان ذکر این است که بیش از ۲۰۰ نفر از نظامیان و آتش نشان‌ها به منظور برقراری امنیت در محل خدمت «جین» حضور داشته اند و با وجود اعلام هواشناسی کره جنوبی درمورد بارش برف، بسیاری از طرفداران گروه «بی تی اس» برای خداحافظی با این خواننده، در محل حاضر شدند.

گفتنی است که مردان مشمول سربازی در کره جنوبی، موظف به خدمت ۲۱ تا ۱۸ ماهه در ارتش هستند و این قانونی از سوی مقامات این کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
BTS ♡ ARMY
۱۴:۰۳ ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
الاناس که میخواد بیادددددد هوووهوهوهوهو???
آخرین اخبار