ویژه برنامه‌های سوگواره یاس نبوی از امروز با اعزام مبلّغان به نقاط مختلف کشور در قم آغاز شد.

در مراسمی ویژه برنامه‌های سوگواره یاس نبوی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از امروز با اعزام مبلّغان به نقاط مختلف کشور در قم آغاز شد.

آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم، جهاد تبیین را مهمترین وظیفه طلاب و مبلغان دین دانست و گفت: در شرایطی که دشمن به دنبال تحریف واقعیات، ضربه زدن به اعتقادات جوانان و زیر سوال بردن اقتدار نظام است باید با تبیین آگاهانه و موثر، نقشه‌های شوم آن‌ها را بی اثر کرد.

او با بیان اینکه دشمن با تحریف و دروغ می خواهد وانمود کند که حوادث اخیر در ایران، اغتشاش نیست، بلکه اعتراض است، افزود:هیچگاه به آتش کشیدن قرآن و پرچم مقدس کشورمان، تخریب بانک و اموال عمومی و برداشتن چادر از سر زنان مومن را نمی‌شود اعتراض دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آن‌هایی که دم از عدالت میزنند چرا ریختن خون‌های پاک شهیدانی همچون زاهدلویی، علی وردی و ... را نمی‌بینند و اصلا برایشان ترور و شهادت جوانانمان مهم نیست؟وی اقتدار و استقلال را زیر بنای همه توسعه‌ها دانست و گفت: دشمن با هدف قرار دادن اقتدار نظام میخواهد مانع پیشرف و توسعه ایران اسلامی شود.

آیت الله خاتمی کشف حجاب را از عواقب اغتشاشات دانست و گفت: حجاب به عنوان حکم خدا و از مسلمات دین است که نباید به آن بی توجه بود.

در پایان این مراسم از خانواده شهید مدافع امنیت مهدی زاهدلویی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار