رفع ۹۰ درصد مشکلات اینترنتی شهرکرد با نصب هفت دکل مخابرات

مدیر مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری از نصب هفت دکل مخابرات در محلات شهرکرد خبر داد.

هومان محمودی گفت: نصب هفت دکل مخابرات در محله‌های منظریه، مهدی‌آباد، سعدی‌غربی، نامجو، سرچشمه‌ها، خیابان هواشناسی و بروم پهنه ۹۰ درصد مشکلات مخابراتی و اینترنتی شهرکرد را رفع می‌کند.

مدیر مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: مشکلات ارتباطی در شهرکرد اعم از سکوت در حین مکالمه، قطعی تماس و ضعف در ارتباطات اینترنتی را شاهد هستیم که این موارد با نصب دکل‌های مخابراتی در محلات حل می‌شود.


بیشتر بخوانید


محمودی با بیان اینکه برای بهبود وضعیت اینترنت، محله‌های شهرکرد از فیبر نوری بهره‌مند می‌شوند، ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون کشیدن فیبر نوری در محله‌ها در قالب ttc آغاز شد و عملیات ftjh نیز از گذشته به مرور در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اکثر محله‌های شهرکرد داری فیبر نوری هستند، اظهار داشت: امسال هشت محله شامل قسمتی از آپارتمان‌های فیض، خیابان فردوسی شمالی شامل مقابل سالن حجاب، خیابان نورالشهدا، انتهای بلوار فردوسی، انتهای خیابان امیرکبیر، مقابل دانشگاه دولتی، محدوده سالن پردیس، خیابان پیروزی و محدوده پل هوایی، محله بروم پهنه و قسمتی از چالشتر از فیبر نوری برخوردار شدند.

محمودی گفت: محله‌های خیابان‌های یاسر، دستغیب، ابوذر، پژمان، شریعتی، ورزش، انتقال خون، ۱۷ شهریور، ملت، خواجه‌نصیر، فرهنگیان، سعدی شرقی و غربی، چهارراه بازار، قسمتی از مهدی‌آباد، بلوار آزادی، بخشی از میدان معلم، میرآباد شرقی و خیابان رودکی، میرآباد غربی شامل پشت بانک ملی، خیابان الوند و مجتمع شقایق نیز به مرور خدمات ftjh دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد کل استان از خدمات فیبر نوری بهره‌مند شدند، اظهار داشت: مرحله اول این خدمات یعنی کشیدن فیبر به محله در بیشتر نقاط انجام شده، در مرحله دوم فیبر از ابتدای محل باید به کوچه‌ها منتقل شود که در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.