آغاز به کار اولین رویداد بزرگ مد و لباس

اولین رویداد بزرگ مد و لباس، با تاکید بر حوزه عفاف و حجاب، از امروز (۱۴ دی) در محل هتل پارسیان کرمانشاه آغاز به کار کرد.

علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسم افتتاحیه رویداد با بیان اینکه این رویداد اولین نمایشگاه در حوزه مد و لباس با تاکید بر حجاب و عفاف در کرمانشاه است، گفت : در نمایشگاه ۵۰ تولیدکننده از ۱۰ استان کشور از جمله استان‌های اصفهان، قم، تهران و یزد حضور دارند.

وی افزود: دراین نمایشگاه لباس و پوشاک متنوع با تاکید بر حوزه عفاف و حجاب در ۵۵ غرفه عرضه می‌شود که قطعا جذابیت بسیاری برای بانوان کرمانشاهی خواهد داشت.

صفدری گفت: تلاش ما این است که در این نمایشگاه لباس‌های متنوع و جذاب که خلاقیت و زیبایی در تولید آن‌ها بکار رفته عرضه شود تا بتواند برای دختران جوان و نوجوان ما جذاب باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: هدف دیگر برپایی این نمایشگاه برقراری ارتباط میان تولیدکنندگان داخل و خارج استان است تا از این طریق بتوانیم گامی موثر در ارتقا تنوع و کیفیت و خلاقیت تولیدات مد و لباس در کرمانشاه برداشته باشیم.

صفدری با اشاره به برگزاری سه روزه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه که از امروز (۱۴ دی) آغاز به کار کرده تا ۱۶ دی ماه ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه مد و لباس کرمانشاه در روز‌های ۱۴ تا ۱۶ دی ماه همه روزه از ساعت یازده صبح تا ۲۰ شب در محل تالار قصر هتل پارسیان پذیرای علاقمندان است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار