ایمانیه:

سازوکار مشخصی برای ارتقاء بهره‌وری دستگاه‌های فارس تدوین شود

استاندار فارس با تاکید بر لزوم اهمیت به ارتقاء بهره‌وری، گفت: سازوکار مشخص و مدونی برای ارتقاء بهره‌وری دستگاه‌های استان تدوین و اجرا شود.

محمدهادی ایمانیه در سومین جلسه شورای راهبری و توسعه مدیریت استان، با بیان اینکه سال هاست در ارتباط مستقیم با شاخص‌های ارزیابی هستم، گفت: استان فارس دارای ظرفیت‌های متنوع و متعددی است؛ لذا می‌تواند سیستم ارزیابی سازمان‌ها را بصورت استانی تعریف و اجرا کند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه شیوه‌ی اجرا و تقدیر از برگزیدگان باید در حد و جایگاه جشنواره سراسری شهید رجایی باشد، گفت: در این سیستم علاوه بر اینکه همه‌ی پرسنل سازمان را درگیر خواهیم کرد، درصورت موفقیت، آن را بعنوان نمونه ارائه می‌دهیم.

ایمانیه با تاکید بر لزوم اهمیت به ارتقاء بهره‌وری، گفت: سازوکار مشخص و مدونی برای ارتقاء بهره‌وری دستگاه‌های استان تدوین و اجرا شود.

او، فعال شدن مکانیزم هم‌اندیشی در حوزه‌های مختلف را امری ضروری و حیاتی دانست و اظهار کرد: قطعا با استفاده از نظرات دیگران، مشورت با افراد خبره و آگاه می‌توانیم بسیاری از مشکلات موجود را حل کنیم.

نماینده عالی دولت در فارس، مکانیزم گزارش‌دهی را یکی دیگر از عوامل موثر و قابل توجه در ارتقای بهره‌وری دانست و گفت: ارائه گزارش فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در راستای افزایش بهره‌وری، بعد از انجام آن‌ها، بصورت جدی و موثر مورد توجه قرار گیرد.

او، نظام ارائه پیشنهادات را نیز یکی دیگر از عوامل موثر در راستای ارتقای بهره‌وری عنوان کرد و گفت: در مجموع می‌بایست سازمان بهره‌وری ذیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان شکل گیرد، و موارد را بصورت تخصصی بررسی و پیگیری نماید، تا به آنچه مد نظر و تکلیف قانونی است، برسیم.

ایمانیه توجه به جزئیات، برای پیشرفت استان را ضروری دانست و گفت: بایستی همزمان با اینکه اختیارات می‌دهیم و فضا را باز می‌گذاریم، به اعداد و زمان توجه کنیم، تا مسائل و مشکلات در کمترین زمان ممکن و با بهترین روش‌ها حل شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار