ایمانیه:

بزرگترین آسیب حوزه‌های فرهنگی، تعدد سازمان‌های تصمیم‌گیر است

استاندار فارس گفت: باید از امکانات سخت افزاری، نرم افزاری، نیروی انسانی و گروه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم تا نتایج مطلوب حاصل شود.

محمدهادی ایمانیه در دیدار با دکتر عباسی، معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در شیراز، یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین چالش‌های موجود در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی را، پراکندگی سازمان‌های تصمیم گیر در این حوزه دانست و گفت: این پراکندگی علاوه بر اینکه بودجه، پرسنل و امکانات دستگاه‌ها را دچار مشکل می‌کند، به هدف کاملِ مد نظر نیز منتج نخواهد شد.

استاندار فارس بر لزوم هم افزایی این دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: هر چه بتوانیم باید از امکانات سخت افزاری، نرم افزاری، نیروی انسانی و گروه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم تا علاوه بر هم افزایی، نتایج مطلوب حاصل شود؛ همچنین از ظرفیت بزرگ خیرین نیز نباید غافل شد.

ایمانیه با اشاره بر اینکه، ظرفیت خیرین می‌تواند باعث ایجاد انگیزه‌ای بالا برای ورود و اقدام در حوزه‌های متخلف فرهنگی و اجتماعی باشد، گفت: مجامع خیرین انتظار دارند، حاکمیت، حداقل‌ها را برای آنان فراهم کند که این هم توقع بجا و درستی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار