پرستوی دست آموز سازمان سیا در تهران به دنبال چه می‌گردد؟

انتشار ایمیل‌های نازنین بنیادی علاوه برنشان دادن سطح مزدوری ضدانقلاب گوشه‌هایی دیگر از انشقاق و چندپارگی بین این افراد را نیز بار دیگر به نمایش گذاشته است.

با آغاز اغتشاشات شبکه روسری پرانی در چند محله نام یک بازیگر درجه سوم هالیوود به‌عنوان یکی از لیدر‌های آشوب مطرح شد، در آن روز‌ها نازنین بنیادی با شرکت در یک نشست غیررسمی در شورای امنیت به‌صورت علنی از کشور‌های غربی می‌خواهد از فرصت اغتشاشات از داخل ایران استفاده کرده و کار را یکسره کنند! او در آن جلسه پشت میز نماینده آمریکا نشسته و می‌گوید که تحریم به‌تن‌هایی باعث تغییر رفتار ایران نخواهد شد، بعدازآن نشست لیندا توماس گرینفیلد نماینده آمریکایی‌ها به خبرنگاران گفت که مواضع نازنین بنیادی همان چیزی است که آمریکایی‌ها به آن اعتقاددارند.

البته این بار اول نبود که بازیگر هالیوودی که اغلب نقش سیاهی لشگر را در برخی فیلم‌ها بازی کرده بود، این‌گونه بی‌پروا علیه مردم ایران موضع‌گیری می‌کرد، وی پیش‌ازاین در مصاحبه‌ای تحریم‌های اقتصادی را برای ایران مثل شیمی‌درمانی دانست که باهدف نابود کردن سرطان، به باقی بدن هم آسیب می‌رساند و عملاً از آسیب دیدن مردم در صورت تحریم بیشتر حمایت کرد، بعدازاین مصاحبه یکی از فعالان ضدانقلاب به بازیگر سیاهی لشگر هالیوودی توصیه کرده بود که لخت و عریان علیه ایران موضع‌گیری نکند، زیرا این دست رفتار‌ها نتیجه معکوس در پی خواهد داشت.

پرستوی دست آموز سازمان سیا در تهران به دنبال چه می‌گردد؟

سازمان سیا پرستو استخدام می‌کند!

با افزایش دامنه آتش اغتشاشات در چند محله نازنین بنیادی به دلیل مواضع رادیکال مدت‌ها در محاق فرورفته و خبری از او در دسترس نبود، به ناگهان به صدر اخبار بازمی‌گردد. رسانه‌های غربی تصاویری از دیدارهایش با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید و کامالا هریس معاون اول بایدن و نیز آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا منتشر کرده تا با فرستادن یک پیام خاص مدل حمایتی خود را برای ضدانقلاب مشخص کنند!

یک وب‌سایت ضدانقلاب با انتشار تصاویر دیدار بنیادی با مقامات آمریکایی نوشت که کاخ سفید به دنبال لیدرتراشی برای انقلاب (اغتشاشات) در ایران است، اما بایدن نه از میان نیرو‌ها و احزاب ضدانقلاب بلکه از درون هالیوود آن را انتخاب کرده است، نازنین بنیادی حتی بلد نیست به زبان فارسی چند کلمه صحبت کند؛ آمریکا فردی را انتخاب کرده که آمریکایی باشد. در ادامه این مقاله اعتراضی آمده بود که سازمان سیا نازنین بنیادی که سابقه پرستو بودن را داشته به‌عنوان لیدر اغتشاشات به ضدانقلاب تحمیل کرده است. اشاره این رسانه ضدانقلاب از صفت «پرستو» به بازیگر هالیوودی جالب‌توجه است!

پرستوی دست آموز سازمان سیا در تهران به دنبال چه می‌گردد؟

پرستو به افرادی اطلاق می‌شود که به‌عنوان کارگر جنسی برای مقاصد سیاسی مورداستفاده قرار می‌گیرند، اما ماجرا چیست و نازنین پرستوی چه کسی بوده است؟

این ماجرا به اوایل سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد، مادر نازنین عضو کلیسای ساینتولوژی بود. نازنین بنیادی نیز خود را وقف کار داوطلبانه برای کلیسای ساینتولوژی کرد. سایِنتولوژی (Scientology) جنبشی هرچند در تبلیغات با ادعا‌های فرقه‌ای دینی؛ اما درواقع محفلی هدایت‌شده توسط سازمان سیا است که مجموعه‌ای از باور‌ها و روش‌های بدعت گونه نویسنده آمریکایی آل. رانهابارد (L. Ron Hubbard) و مرتبطان با او و جانشینان او را تبلیغ می‌کند، مبانی این فرقه به‌اصطلاح دین نام‌گذاری شده، عموماً مورد استهزا عموم مسیحیان قرارگرفته است و کلیسای سایِنتولوژی توسط تحقیقات رسمی و علمی نهاده‌ای قانونی و به‌ویژه دانشمندان و آکادمیسین‌ها به‌عنوان فرقه مذهبی خطرناک و حتی مجموعه دلالان و مافیا در تجارت‌های ممنوعه توصیف‌شده است.

در مستند جنجالی و افشاگرانه کمپانی اچ. بی. او (HBO) به نام (Going Clear) پیرامون فعالیت‌های فرقه سایِنتولوژی، یکی از جالب‌ترین افشاگری‌ها صورت گرفته و این موضوع موردبحث قرار می‌گیرد که اربابان سایِنتولوژی از عضو جوان خود (نازنین بنیادی) می‌خواهند در جایگاه پرستوی سکسی تبدیل به معشوقه تام کروز (بازیگر مشهور آمریکایی) تبدیل شود!

این فیلم در تعداد محدودی از سینما‌ها در اواسط مارس ۲۰۱۵ اکران شد و در اواخر مارس ۲۰۱۵ توسط گروه اچ. بی. اُ پخش سراسری شد. این‌یک موفقیت بزرگ در رتبه‌بندی بود و تا اواسط آوریل ۲۰۱۵ توانست پنج و نیم میلیون بیننده را جذب کند و در رتبه دوم قرار بگیرد. باوجود کمپین مستمر کلیسای سایِنتولوژی برای جلوگیری از انتشار آن، در سینما‌ها و تلویزیون‌ها نمایش داده شد. در این مستند به این موضوع اشاره‌شده است که تام کروز پس از جدایی از همسرش به دنبال یک دوست‌دختر جدید بوده و کلیسا برای نفوذ روی این بازیگر آمریکایی نازنین بنیادی را به او نزدیک می‌کند. نازنین بنیادی نیز برای اثبات وفاداری خود به کلیسا این مأموریت را پذیرفته و به‌مرور به تام کروز نزدیک می‌شود. کلیسا از ژنرال آمریکایی ویلهر می‌خواهد تا نازنین را به مرور به تام کروز نزدیک کند، او نیز پس از چند عمل زیبایی و تغییر در مدل و پوشش ظاهری نازنین بنیادی را به پرستوی جنسی تام کروز مبدل می‌کند!

پرستوی دست آموز سازمان سیا در تهران به دنبال چه می‌گردد؟

پرستوی دست آموز سازمان سیا در تهران به دنبال چه می‌گردد؟

البته نازنین بنیادی به دلیل افشای رابطه‌اش با تام کروز مور خشم کلیسا قرارگرفته و در برهه‌ای از زمان او را مجبور کردند تا توالت‌های کلیسا را بشوید، نازنین بنیادی پس از مدتی به هالیوود متصل شده و در چند فیلم آمریکایی به‌عنوان سیاهی لشگر نقش می‌گیرد، او در تمام این مدت زیر نظر سازمان سیا قرار داشته و به گفته مسئولان کلیسا برای او گزارش رد می‌شده است.

مدتی بعد از جدایی از این گروه، بنیادی خود را یک مسلمان خواند، در سال‌های اخیر تلاش کرد وارد فعالیت‌های سیاسی شود. وی که عضو شورای روابط خارجی (اندیشکده CFR) در آمریکا است، ازجمله این فعالیت‌هایش مصاحبه با رسانه‌های فارسی‌زبان تحت عنوان فعال حقوق بشر و امضای بیانیه‌هایی برای آزادی برخی مجرمان امنیتی بود؛ البته کنش سیاسی پرستوی سازمان سیا تنها متمرکز بر ایران بود و وی هیچ‌گاه نسبت به نقض حقوق بشر در کشور‌های منطقه و یا آمریکا و اروپا فعالیتی انجام نداده است.

پرستوی دست آموز سازمان سیا در تهران به دنبال چه می‌گردد؟

پرستوی دست آموز سازمان سیا در تهران به دنبال چه می‌گردد؟

تلاش برای تحریم مردم ایران به اسم حقوق بشر

گروه هکری «عدل علی» که چندی پیش‌گفته بود هدف بعدی‌اش نازنین بنیادی است، موفق شد ایمیل‌های او را هک و منتشر کند. ایمیل‌های بنیادی از ۲۰۰۱ تاکنون به ۵۸ هزار عدد می‌رسد. البته میانگین سالانه ایمیل‌های او از سال ۲۰۱۹ افزایش‌یافته است. او از این سال تاکنون ایمیل‌های جالب‌توجهی را با سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) ردوبدل کرده است.

نازنین بنیادی در ایمیل‌هایش با نهاد‌های امنیتی آمریکا که به‌تازگی منتشرشده برای اقدامات مؤثر برای مبارزه با ایران صحبت کرده است. همچنین نام افراد نام‌آشنایی همچون «ری تکیه» که به ایران ستیزی در دستگاه امنیتی آمریکا مشهور است نیز به چشم می‌خورد. برای مثال در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۰، «ری تکیه» در نامه‌ای به نازنین بنیادی می‌گوید که از طرف سازمان سیا به دانشگاه شیکاگو دعوت‌شده است. «مایک هیدن» رئیس اسبق سیا نیز در این جلسه حضورداشته است. آن‌ها از بنیادی درخواست کردند تا درباره تأثیر تحریم‌ها در براندازی جمهوری اسلامی صحبت کند، اما او ترجیح می‌دهد تا درباره حقوق مدنی صحبت کند.

پرستوی دست آموز سازمان سیا در تهران به دنبال چه می‌گردد؟

البته آرام‌آرام، این بازیگر دست چندم تبدیل به نیروی مستقیم سرویس‌های جاسوسی آمریکا شده است. برای مثال در اواخر سال ۲۰۲۱، او ارتباطش را با سناتور‌های آمریکایی افزایش می‌دهد. یکی از این افراد «رابرت منندز» بوده است. این فرد نویسنده نامه افزایش تحریم‌ها علیه ایران است که توسط پمپئو امضا و تأییدشده است.

ازجمله مواردی که نازنین بنیادی در پروژه‌های خود تمرکز زیادی بر روی آن داشته است؛ سیاه نمایی در مسئله حقوق بشر است. او همکاری‌های زیادی با سازمان ضد ایرانی «عفو بین‌الملل» داشته است و نامه‌نگاری‌های زیادی با آن‌ها انجام داده است. او نقش زیادی در کمپین برای آزادی محمد یونسی و امیرحسین مرادی داشته است. نکته جالب این موضوع این است که این دو به دلیل همکاری با سازمان تروریستی منافقین داشته‌اند دستگیرشده بودند. این نکته فرضیه تربیت نیرو‌های جدید اپوزیسیون توسط منافقین را تقویت می‌کند.

پرستوی دست آموز سازمان سیا در تهران به دنبال چه می‌گردد؟

این ایمیل‌ها حاوی مطالب جالب و خنده‌دداری نیز هست. برای مثال در ۲۶ ژوئن سال گذشته ایمیلی به پدرش ارسال کرده است. او در این ایمیل، از فحاشی‌ها و تخریب‌های سلطنت‌طلبان ابراز ناراحتی کرده است. پدرش نیز در پاسخ به نازنین بنیادی گفته است: من با این افراد کارکرده‌ام و می‌دانم این افراد از حزب‌اللهی‌ها بدتر هستند؛ بهترین رفتار نادیده گرفتنشان است!

پرستوی دست آموز سازمان سیا در تهران به دنبال چه می‌گردد؟

دریکی دیگر ازاین‌دست ایمیل‌ها، نازنین بنیادی به مازیار بهاری، سردبیر سایت ایران وایر ایمیلی ارسال کرده و می‌گوید که کسی از ایرانیان حاضر در نیویورک و دی سی رو می‌شناسی که در سمت مدیر ارشد و به‌طور مستقیم با هادی قائمی، مدیر مرکز حقوق بشر ایران کار کند؟ مازیار پاسخ می‌دهد خبرنگاران و فعالانی که من می‌شناسم اکثراً با اینترنشنال که مستقیم از طرف بن سلمان حمایت مالی می‌شود کار می‌کنند. مازیار بهاری، سردبیر سایت ایران وایر در این ایمیل مستقیماً به حمایت مالی بن سلمان از تلویزیون تروریستی اینترنشنال اشاره می‌کند!

پرستوی دست آموز سازمان سیا در تهران به دنبال چه می‌گردد؟

در یک ایمیل جالب‌توجه دیگر ارتباطات میان ضدانقلاب و سرویس‌های جاسوسی به‌صورت کامل علنی شده است، نگا فام از بی‌بی‌سی برای نازنین بنیادی سؤالاتی را ارسال و خواستار پاسخ به آن‌ها می‌شود. بنیادی در جواب به یکی از سؤالات می‌نویسد: ۱۶ جولای من با کارمندان و مشاوران ارشد وزارت خارجه بریتانیا در حوزه ایران و حقوق بشر دیدار داشتم و درباره راه‌های مؤثر برای حمایت بریتانیا از جامعه مدنی ایران صحبت کردیم. من خودم به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره مرکز حقوق بشر ایران این کار را انجام دادم و جرمی هانت (سیاست‌مدار بریتانیایی و از وزرا پیشین امور خارجه انگلیس) حضور نداشت، اما محتوای جلسه برای دفترش ارسال شد تا بازپخش شود.

بنیادی در جواب به سالی دیگر می‌گوید: ۱۷ جولای من به همراه ریچارد رتکلیف (همسر نازنین زاغری، جاسوس دو تابعیتی ایرانی-بریتانیایی) در پارلمان هستیم تا کمپین آزادی نازنین را راه‌اندازی کنیم.

پرستوی دست آموز سازمان سیا در تهران به دنبال چه می‌گردد؟

افشای ایمیل‌های بنیادین فارغ از اطلاعات درون آن‌ها، نشان از آن دارد که در حال حاضر ضدانقلاب‌ها در ضد ملی‌ترین وضعیت خود قرار دارد که در طول تاریخ ایران کم‌نظیر است. این جریان ضد مردمی به دلیل ناتوانی در جذب اجتماعی، برای اهداف سیاسی‌شان حتی حاضرند به‌صورت رسمی با سیستم‌های جاسوسی همکاری می‌کنند و تا سطح پرستو شدن نزد دولت‌های خارجی خود را خار و خفیف کنند.

به‌عنوان‌مثال دریکی دیگر از ایمیل‌های نازنین بنیادی که از طرف بنیاد ملی دموکراسی ارسال‌شده است، نامه‌ای تحت عنوان «فراخوانی برای دفاع از دموکراسی» برای مدیر برنامه نازنین آمده است که وی با بررسی دیگر امضاکنندگان آن‌که شامل نهاد‌های زیر است، حاضر به امضا می‌شود، اما با این شرط که عنوان وی را بازیگر و فعال حقوق بشر ذکر کنند چراکه اگر قرار باشد وابسته به سازمان عفو بین‌الملل یا مرکز حقوق بشر ایران باشد، باید ابتدا آن نهاد‌ها این متن را تأیید کنند. بنیاد دموکراسی‌ها یا همان FDD در سال‌های اخیر آتش تهیه جنگ اقتصادی علیه ایران بوده است، مارک دوبوویتز، مدیر اجرایی این بنیاد متصل به سازمان سیا در نطق خود در کنگره گفته است که راه نرمال‌سازی ایران فقط از جنگ اتمی می‌گذرد نه تحریم هدفمند اوبامایی!

پرستوی دست آموز سازمان سیا در تهران به دنبال چه می‌گردد؟

انتشار ایمیل‌های نازنین بنیادی علاوه برنشان دادن سطح مزدوری ضدانقلاب گوشه‌هایی دیگر از انشقاق و چندپارگی بین این افراد را نیز بار دیگر به نمایش گذاشته است. به گفته بسیاری از مفسران سیاسی، اختلافات ضدانقلاب حل ناشدنی است. دعوای آن‌ها بر سر منابع مالی است که دولت‌های غربی و سازمان‌هایی همچون «از دی دی» و «ند» یا سازمان‌های جاسوسی مثل سیا و موساد ذ در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

در حال حاضر سطح اختلافات میان ضدانقلاب به حدی است که طرفداران حامد اسماعیلیون (ضلع گروهک منافقین) با رضا ربع پهلوی (ضلع سلطنت طلب) برای تقسیم غنائم جنگی به جان هم افتاده و یکدیگر را افشا می‌کنند؛ شاهین مقدم از اعضای جداشده از گروه اسماعلیلیون اخیراً فاش کرده است که حامد اسماعیلیون رضا پهلوی را دور زده است.

البته این اولین بار نیست که افشاگری در ضدانقلاب باعث روشن شدن سطح مزدوری این افراد شده است، اولین بار صوت لو رفته از «سالومه سیدنیا» مجری شبکه منوتو (رسانه فرقه ضاله بهاییت) موردتوجه قرار گرفت. او در این فایل صوتی به مصی علی‌نژاد حمله می‌کند و حتی به او فحاشی می‌کند.

دیری نگذشت که مکالمه «رعنا رحیم‌پور» با مادرش در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا کرد. در این مکالمه مجری بی‌بی‌سی، به مادر خود می‌گوید کشور‌هایی که روی اغتشاشات ایران سرمایه‌گذاری کرده‌اند به دنبال ایرانی آزاد و یکپارچه نیستند و خواهان تجزیه هستند. همچنین او می‌گوید شبکه‌ای همچون اینترنشنال استقلال خبری ندارد و با پول‌های سعودی اداره می‌شود.

چندی پیش نیز «ساناز قاضی‌زاده» دست به افشاگری زد. او که مجری شبکه اینترنشنال است از فساد درون‌سازمانی و تعرض‌هایی که به او شد پرده برداشت. البته همه این افراد به استثنا سالومه سیدنیا که ابراز ندامت کرد، مورد غضب و خشم فرقه ضدانقلاب قرار گرفتند. به نظر می‌رسد با شکست پروژه اغتشاشات و افشاگری‌ها از فساد موجود در بدنه ضدانقلاب؛ این گروه سیاسی بیش‌ازپیش به محو شدن و مرگ خود نزدیک می‌شود. درحالی‌که مرکز اعتدال در عربستان سعودی ادعا می‌کرد که آشوب‌ها در ایران جنبشی بدون سر و فاقد ایدئولوژی است، اما در سطح عملیاتی تمامی مهره‌های میدانی و فرقه‌ای به صف شده بودند تا با ایجاد التقاط عقیدتی شهرآشوبی بزرگ فراهم آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۰۹ ۲۷ دی ۱۴۰۱
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ایران سردار قاسم سلیمانی فرمانده
۲۱:۴۲ ۲۷ دی ۱۴۰۱
دشمنان اصلی ما خارجی ها نیستند .اونا هیچ غلطی نمی‌توانن بکنند. ولی دشمن بی غیرت ما همین بعضی خود فروش ناموس فروش‌ها هستند داخل کشور که بخاطر اینکه در اون کشورها زندگی بکنند یا گریت کارت بگیرن هر کاری که اونا بکند انجام میدهند .بخاطر همین این گروهی ها پیش میاد وگرنه هیچ دولتی خودش را تو دردسر نمیاندازه که خودش را به آب آتیش بزنه برای درس کردن کاری که نکرده .لعنت خدا بر اون کسایی که حتی خدارا هم باور ندارن وگرنه هیچ وقت ایران ما را نمی فروختن ‌‌‌ .اگه قانونی درست بشه که دو تابعیتی ها نمی‌توانند مدیر بشوند یا در جاهای حساس شغل بگیرن همه چی درست میشه ولی اینقدر تو سیستم اداری نفوذ کردند که اجازه این کار نمیدهند .اون مسول یا وزیری که بچه اش تو کشور خارج درس خونده فر میاد مهمترین مسولیت را بخاطر پدرش میدهند از کجا معلوم که پرستو نباشه شستشو نشده باشه نباید آزیتا بکار بگیرن .خدا بکنه سپاه جلو این کارها را بگیره امین الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
زندگینامه نازنین بنیادی یا همون پرستو بر همگان واضح و مبرهن است و اون آقایی که گفتند اسرار آدمها رانباید فاش کرد شاید برای انسانهای باابرو وباعفت این مسله صدق میکنه نه این عفریته که به خاطر خودفروشی و گرفتن دلارهای کثیف تن به هر کار غیر اخلاقی و اغتشاش و همراهی وگمراه کردن جوانان نااگاه و بی بصیرت برای به قتل رساندن مدافعین امنیت کشور دست به هر کاری زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۷ دی ۱۴۰۱
دنبال اون دسته از سوپر انقلابیهای ذوب در ولایت که خیلی اتفاقی گذرشون به سفارتهای انگلیس و .. میوفته
Iran (Islamic Republic of)
سکوت
۰۸:۵۷ ۲۷ دی ۱۴۰۱
فقط یاد گرفتین از خیانت خارجی ها متن پر از غلط املایی بنوسید..چرا از خیانت داخلی ها نمینوسید..تمام بدبختی مردم از این مسئولین بی لیاقت و بی عقلی خودمونه که با تایید اونا این مشکلات به بار میاد..خدا وکلی اگه خدا رو در نظر داری یکم صدای مردم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۲۷ دی ۱۴۰۱
شما اونا رو ولشون کنید هر غلطی میخوان بکنن-خواهشا شما داخل رو فعلا دریابید و جلوی گرونیها افسار گسیخته و اختلاسها،جلوی مافیای خودرو و غیره رو بگیرید-خارجیها خودشون نا امید میشن و خسته
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۰۱:۰۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
تف به تن مردار این خودفروش که لکه ننگی هست و ایرانی نیست هر کسی زیر هر پرچمی زندگی میکند به آن کشور تعلق دارد اگر ایرانی بود با فرهنگ ایران کنار ملت ایران بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۷ دی ۱۴۰۱
چرا تو کشور اینقدر قرقی زیاد شده که پرستو هارو شکار میکنن، خدا به دادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۲۲:۱۱ ۲۶ دی ۱۴۰۱
عکس اون خانم سیاه پوسته که با بنیادی عکس گرفته رو اگه روی قندون بچسبونین بچه ها ازش قند برنمی دارن
Iran (Islamic Republic of)
طلعت تخت کش
۲۱:۴۰ ۲۶ دی ۱۴۰۱
از این مطرب ها مازیاد دیدهایم

قبلا یک میمون به انها میدادند که درب عروسی ها بروند و بخوانند /. حالا موسسه هالیود این ها را بکار گرفته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۶ دی ۱۴۰۱
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۶ دی ۱۴۰۱
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
محسن35
۲۰:۳۶ ۲۶ دی ۱۴۰۱
بُلد شدن این خانم با استفاده از سریال ارباب حلقه‌ها، کامل مشخص کرد که اتفاقات چند ماه اخیر، از خیلی قبل‌تر برنامه‌ریزی شده بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۶ دی ۱۴۰۱
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۶ دی ۱۴۰۱
همه در به در دنبال لیدر اغتشاشات میگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۶ دی ۱۴۰۱
امثال این نازنین بنیادی برن زندگی کثیف خودشون رو درست کنند همه اشون خارج کشور یا طلاق گرفتن یا دو تا دو تا شوهر دارن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۰۸ ۲۶ دی ۱۴۰۱
نانجیب بی بنیاد....نانجیب شیاد...نانجیب نازی افکار...نانجیب سیاه رو...نانجیب خیانتکار...نانجیب فاحشه....همش عوض نازنین بنیادی مناسبتره!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۶ دی ۱۴۰۱
خاک عالم بر سرت نازنین
Iran (Islamic Republic of)
اکبر ایمانی
۱۷:۱۴ ۲۶ دی ۱۴۰۱
با سلام و احترام قطعا در هر مرحله ای و با هر شدتی ضد وطن کار کردن محکوم است و عملی زشت

اما اینکه محافل خصوصی افراد را بیرون بریزیم به قصد آبروریزی هم کار درستی نیست خدا می پوشاند تو رسوا میکنی؟

عملش به خودی خود زشت هست لازم نیست با چرندیات و مهملات جنسی و امثالهم بخوایم آبروی هر کسی را ببریم
Iran (Islamic Republic of)
ترسا
۱۷:۱۱ ۲۶ دی ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه هر چی جاسوس ضد انقلاب را.
Iran (Islamic Republic of)
سوادکوهی
۱۶:۵۹ ۲۶ دی ۱۴۰۱
گزارش جون داری بود.
تازه یه گزارش خوب و اصولی و منطقی و مستند، از این شبکه خبری دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۶ دی ۱۴۰۱
جدا از مطلب عجب چیزیه کاش الان اینجا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۶ دی ۱۴۰۱
خیلی جالبه که هر وقت خارجیها میخوان به قوله خودشون به مردمه ایران کمک کنند ایران رو تحریم میکنند و روی ملت فشاره مضاعف میارن. لعنت به هر کس که بخواد به ایران و ایرانی ضربه بزنه.
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۶:۱۸ ۲۶ دی ۱۴۰۱
یعنی طرف نه ایران به دنیا اومده و نه ایران رو تا حالا دیده
فقط معشوقه و پرستوی اجاره ای بوده
خدا رو شکر که دشمنان ما از احمق ترین آدمها هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۶ دی ۱۴۰۱
خدا رو شکر واژه پرستو رو فقط تو زبون مردم می‌شنیدیم الا توی رسانه های انقلابی خدا رو هزار مرتبه شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۶ دی ۱۴۰۱
خاک تو سر هرچی وطن فروش داخلی و خارجی..
Iran (Islamic Republic of)
نوفل لوشاتو ۵۷
۱۷:۲۲ ۲۶ دی ۱۴۰۱
صحيح است صحيح است، لعنت بر غربگداها که از فرانسه و آلمان و آمریکا علیه کشورشان فعالیت کردن ، ملت نباید وطن فروشان غربگدا فراموش کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۶ دی ۱۴۰۱
این منافقین مزدور تھو آور بہ قلادہ ی آب طلایی کہ ارباب گردنشون انداختہ دل خوش کردن و ھر وقت ارباب دستور بدہ اینھا ھم پارس میکنن
خبر ندارن کہ این اربابانشون روزی با ھمین قلادہ ھا خفہ شون میکنن چون حتی دشمن ھم از خائنین متنفرن
خائن منفورترین کسی ھست کہ ھیچ کس روی کرہ خاکی از اون خوشش نمییاد و عاقبتش مرگ با مکافاتہ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۶ دی ۱۴۰۱
دور زدن تحریم ها ، فرصت خوبی برای سو استفاده همه کاسبان داخلی و خارجی برای هدر دادن منابع داخلی ایران هس یک نوع دزدی با کلاس هس خرید کالا ها ایرانی ب قیمت کم و برند سازی ب نام کشورا همسایه مانند ترکیه و فروش چند برابر ب کل دنیا ب نفع کاسبان خارجی مانند ترکیه

اینطور دولتهای این کشورا همسایه غیر مستقیم مشوق امریکا برای تحمیل زیاد میشن

بجای دور زدن تحریم
سیاست دولت باید دفع تحریم ها با تقویت درون زایی تولید داخلی
صادرات باید بر محور دفع تحریم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۶ دی ۱۴۰۱
آقا اجازه بدهید امثال نازنین بنیادی از جنس نر وماده چون حیوان هستند نه انسان در خارج از ایران با مقامات اروپائی و آمریکائی برا ی همدیگه نوشابه باز کنند ودلشان به اینجور دل قلوه دادن ها خوش باشند شما در ایران به دنبال امثال علیرضا اکبری ها باشید تا مجازاتشان کنید چون ضررشان از امثال نازنین بنیادی ها بیشتر است وفقط به فکر توسعه و پیشرفت کشور باشید الخصوص طرح های که غربی ها با آن مخالف هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۶ دی ۱۴۰۱
همه جهان و موساد با هم همپیمان شدن تا نظام و نابود کنن چون آنرا خطر اصلی خود میدانند ولی دروغ چرا کار کاره انگلیسه گمراه نشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۶ دی ۱۴۰۱
متوهم
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۱:۵۶ ۲۹ دی ۱۴۰۱
چهل و سه سال هست که میخواهند نظام را براندازی کنند حتی بعضی از مسئولین خائن هم با آنها همکاری کرده اند ولی به یاری خداوند ما مردم هیچ وقت نگذاشتیم غلطی بکنند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۶ دی ۱۴۰۱
قرقی های ایران ترتیبش رو بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۶ دی ۱۴۰۱
من اینو ببینم قرقی که هیچی نهنگ قاتل میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۷ دی ۱۴۰۱
حواست به خودت باشه
آخرین اخبار