هیچ کارخانه‌ای قیمت بخاری برقی را افزایش نداده است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت: علی رغم ازدیاد تقاضا برای خرید بخاری های برقی در استان های سرد، اما قیمت تغییری نداشته است.

آقای اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران درباره این موضوع که با افزایش سرما و موضوع گاز، عده‌ای دنبال افزایش قیمت بخاری برقی هستند، گفت: با توجه به مباحث مطرح شده در این مورد، تماسیبا چند کارخانه تولیدکننده بخاری برقی داشتم که مشخص شد هیچ یک از کارخانه‌ها هیچ گونه افزایش قیمتی در رابطه با بخاری برقی اعمال نکرده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت: با توجه به افت فشار گاز، قطعا تقاضای زیادی برای بخاری گازی در روز‌های سرد نداشته ایم و قیمت این محصول هم تغییری نداشته است، اما در مورد بخاری برقی افزایش تقاضا و به عبارتی افزایش خرید داشته ایم؛ اما قیمت‌ها افزایش نیافته است.

او ادامه داد: در سال‌های گذشته با توجه به اینکه سرمای سخت نداشتیم ،در نتیجه تولیدات بخاری برقی به سختی به فروش می‌رسید؛ اما طی روز‌های گذشته با توجه به افت فشار گاز و افت دما، تقاضا برای خرید بخاری برقی افزایش یافته است و قطعا این تقاضا در استان‌هایی که افت دمای بیشتری را داشته اند، بیشتر بوده است.

پازوکی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته تولید بخاری برقی با توجه به تقاضای کم، محدود بوده است، گفت: وقتی تولید کالایی محدود و تقاضا برای آن زیاد باشد، قطعا برحسب عرضه و تقاضا، ممکن است قیمت آن افزایش یابد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوزام خانگی تهران گفت: در رابطه با بخاری برقی نیز ممکن است در استان‌های سرد این اتفاق افتاده باشد؛ اما کارخانجات قیمت تولیدات خود را افزایش نداده اند و در تهران نیز با توجه به اینکه دمای هوا بسیار سرد نبود و با قطع گاز نیز مواجه نبودیم افزایش قیمت بخاری برقی نداشتیم.

برچسب ها: لوازم خانگی ، بخاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار