محمدی: برای قهرمانی در جام حذفی محکوم به برد برابر سپاهان هستیم

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: احترام زیادی برای سپاهان قائل هستم اما برای قهرمانی در جام حذفی باید این تیم را شکست بدهیم.

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره تقابل سرخپوشان برابر سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار کرد: به نظرم بازی جذابی باشد. هر ۲ تیم جزو مدعیان در لیگ برتر و جام حذفی هستند و با این قرعه جذابیت های فوتبال بیشتر می شود. 

او ادامه داد: به طور طبیعی کوتاه ترین مسیر برلی قهرمانی در جام حذفی همین مسابقات است. ضمن احترامی که برای سپاهان قائل هستم ، غیر از این بازی برای قهرمانی محکوم به برد در تمام بازی ها هستیم. 

او درباره جذب پریرا مهاجم برزیلی گفت: نامش را نمی دانم. با جدابی لوکادیا و اتفاقی که افتاد کادر فنی در پست مهاجم احساس نیاز کرده و در حال انجام کارهای جذب این بازیکن هستیم. 

محمدی درباره فسخ قرارداد سیامک نعمتی و اینکه مطالباتش بخشیده شود، گفت: این کار در حال انجام است. ظرف چند روز آینده مشخص می شود. 

او درباره اینکه شکایت از لوکادیا به کجا رسید،  گفت: بخش حقوقی و روابط بین الملل یکسری مستندات را آماده می کنند و به محض آماده شدن این کار هم آغاز می شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.