نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس:

بیمه سلامت از بیماران خاص و سخت درمان حمایت می کند

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: رقم قابل توجهی در حمایت از بیماران خاص و سخت درمان در قالب صندوق تعریف شد.

فتح الله توسلی با اشاره به اینکه بودجه‌ای که برای این منظور اختصاص یافته تاکنون به طور کامل تخصیص نیافته است، اما رقم اختصاص یافته قابل توجه بوده است، افزود: این اقدام موجب شده بیماران آرامش خاصی پیدا کنند و اطمینان خاطر داشته باشند که حمایت خواهند شد.

او با تاکید به اینکه بسیاری از بیماران از خدمات این صندوق آگاهی ندارند و امیدوارم اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه انجام شود،   گفت: اطلاع رسانی گسترده خدمات بیمه سلامت به بیماران خاص و صعب‌العلاج بسیار ضروری است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بودجه لازم را برای حمایت از بیماران خاص و سخت درمان دیده است و باید این بیماران از آن بهره‌مند شوند تا این بیماران دغدغه هزینه درمان را نداشته باشند افزود: در بودجه سال ۱۴۰۲ نیز اعتبار خاصی را برای حوزه سلامت در نظر خواهیم گرفت.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وجود مشکلات بودجه‌ای در کشور مجلس نسبت به حوزه سلامت نگاه خاصی دارد گفت: مجلس معتقد است باید به این حوزه کمک شود، زیرا که وزارت بهداشت با مشکلاتی مواجه است بودجه حوزه سلامت باید متوازن توزیع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.