سردار ذوالقدر:

کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار می‌شود

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در یادواره شهدای اطلاعات و عملیات سپاه، گفت که این مراسم مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان تهران است.

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران امروز (یکشنبه) در یادواره شهدای اطلاعات و عملیات سپاه که به‌مناسبت سالروز شهادت سردار «حسن باقری» فرمانده اطلاعات عملیات سپاه در دوران دفاع مقدس، در سالن شهید جنگروی سپاه سیدالشهدا (ع) برگزار شد، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی جنگ هشت ساله را رقم زد؛ جنگی که در آن به پیروزی نرسید؛ چرا که رزمندگان بزرگی در آن حضور داشتند و عرصه را مدیریت کردند.

وی ادامه داد: در چنین جنگ‌هایی به‌طور معمول شجاع‌ترین و باگذشت‌ترین انسان‌ها به میدان می‌آیند و جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس ۱۹۰ هزار جوانی که هرکدام توانایی مدیریت یک دولت و کشور را داشتند، از دست داد.

سردار ذوالقدر با بیان اینکه باید از حضور و وجود یادگاران هشت سال دفاع مقدس نهایت بهره‌برداری را کرد، گفت: همین یادگاران دوران دفاع مقدس کاری کردند که مدافعان حرم شکل بگیرند و جوانانی که هیچ تجربه‌ای از هشت سال جنگ تحمیلی ندارند در عرصه دفاع از حرم حضور یابند و شاهکاری دیگر را به ثبت برسانند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: عرصه دفاع مقدس مانند ظرف مطهر و پاک بود که واردشوندگان به آن نیز پاک و مطهر از عیوب و نواقص شدند؛ میدانی که عرصه عشق و دلدادگی بود؛ باید از این عرصه بهره برد و محیط زندگی و کار را نیز مانند جبهه‌های دفاع مقدس پاک و مطهر ساخت.

وی افزود: این مراسم و یادواره شهدای اطلاعات و عملیات سپاه، مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان تهران است و ما از این شهدا برای نورانیت بخشیدن به این کنگره و بهره‌گیری حداکثری از آن دعوت می‌کنیم.

در این مراسم که یادگاران نیرو‌های اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی حضور داشتند از تعدادی از خانواده‌های فرماندهان و رزمندگان شهید قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار