راه ارتباطی ۷۳۳ روستای لرستان همچنان مسدود است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: راه ارتباطی ۷۳۳ روستای در چهار شهرستان استان به دلیل بارش سنگین برف روز گذشته همچنان مسدود است.

 "مهدی پازوکی" مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان  اعلام کرد: طی شب گذشته بازگشایی راه‌های اصلی استان که به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بودند به اتمام رسید و اکنون بازگشایی راه‌های روستایی استان در شهرستان‌های خرم آباد، الیگودرز، دلفان و بروجرد آغاز شده است.

او با بیان اینکه اکنون تنها گردنه گله "بادوش" فرسش مسدود بوده و تردد در آن امکانپذیر نیست اظهار کرد: در گردنه‌های "گامسیاب" و "هیراب" تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است، اما تردد در سایر گردنه‌های استان عادی و برقرار است..

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان ادامه داد: اکنون مسیر ارتباطی خرم آباد - سپید دشت بازگشایی شده، اما تردد با احتیاط و زنجیر چرخ امکان پذیر است.

پازوکی با بیان اینکه در کوهدشت نیز به دلیل ریزش کوه گردنه "پای آستان" مسدود شده و محور جایگزین آن گراب به کوهنانی است، گفت: برق مناطق "وارک" شرقی و غربی به دلیل بارش سنگین برف قطع است که به دلیل امسدود بودن راه ارتباطی امکان برقراری برق این منطقه تاکنون میسر نشده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار