رئیس مجلس:

در حوادث اخیر دشمن بر حملات ناجوانمردانه به رهبر انقلاب متمرکز شده بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن بر فشار بر جامعه و حملات ناجوانمردانه به رهبر انقلاب متمرکز شده بود و چه دروغ ها و حرفها که نسبت ندادند تا قداست ها و حرمت ها را بشکنند.

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دهه فجر جشن بزرگ ملت ایران آغاز یادواره ۲۴۰۰ شهید نیشابور و سردار سرتیپ پاسدار محسن قاجاریان است و انقلاب اسلامی که در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید حاصل و جلوه کلمه توحید بود و وحدت کلمه ما را به این پیروزی رساند.

او با اشاره به اینکه انقلاب حاصل اراده و همت امام راحل بود افزود: نیشابور شهرستان ویژه‌ای است تاریخ این شهر از استثنایی بودن آن حکایت دارد در این شهر بار‌ها و بار‌ها اشغال و تخریب انجام شده است، ولی دوباره با افتخار ساخته شده و این شهر به تمام معنا شهر مقاومت و ایستادگی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ امام خمینی انقلاب اسلامی را بر پایه سنت‌های الهی و مردم داری پایه گذاری و تداوم دادند و امروز هم ادامه مسیر انقلاب به همان شاخص‌ها مربوط می‌شود.

قالیباف بیان کرد: در حوادث اخیر دشمن با یک جنگ ترکیبی از فشار اقتصادی تا تبلیغات شدید و از همه جهات بر انقلاب اسلامی و ایران عزیز یورش آورد تا بر ذهن و روان جامعه به ویژه جوانان اثر بگذارد.

او تصریح کرد: دشمن بر فشار بر جامعه و حملات ناجوانمردانه به رهبر انقلاب متمرکز شده بود و چه دروغ ها و حرفها که نسبت ندادند تا قداستها و حرمتها را بشکنند و فرزندان را مقابل پدران قرار دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان اگر در برابر ما حرکت نظامی انجام ندادند به این دلیل بود که در ۴۴ سال گذشته تجربه کرده اند که ایران آن چنان قدرتمند است که توان مقابله با ما را ندارد.

قالیباف اظهار کرد: باید ضعف های خود را بررسی کنیم چرا که دشمن از نقاط ضعف به ما آسیب می رساند و البته باید نقاط قوت خود را نیز ببینم و به آنها افتخار کنیم تا جوانان امروز ما ناامید نشوند.

او افزود: تلاش کنیم ضعفها را مبتنی با شاخص های انقلابی برطرف کنیم و آن چنان که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند به دنبال الگوهایی که ارزشهای ما نیستند نرویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
مرگ بر منافقین ودشمنان رهبرمان مرگ بر دشمنان کشورمان