افتتاح پروژه‌های اقتصادی، سرمایه گذاری و آموزشی در جهرم

با حضور استاندار فارس، در ایام الله دهه مبارک فجر، پروژه‌های اقتصادی، سرمایه گذاری و آموزشی شهرستان جهرم به بهره‌برداری رسید.

محمد هادی ایمانیه در سفر به شهرستان جهرم، در ایام مبارک دهه فجر چندین پروژه آموزشی، اقتصادی و سرمایه گذاری را افتتاح کرد.

در این سفر گمرک منطقه ویژه اقتصادی شهرستان جهرم، با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال با حضور مدیرکل گمرک ایران افتتاح شد.

دکتر ایمانیه آموزشگاه شهید مجتبی صفرزاده شهرستان جهرم را افتتاح کرد.

این مرکز آموزشی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و در ۹۰۰ متر مربع زیر بنا به همت خیر، حاج احمد صفرزاده ساخته شده است.

نماینده عالی دولت، با حضور در شهرک صنعتی شهرستان جهرم، از سردخانه دومداره و درجه بندی و بسته بندی میوه‌جات بهره برداری کرد.

این سردخانه با اعتباری ۱۵۰ میلیارد ریال، زمینه‌ی اشتغالزایی ۴۳ تَن را فراهم می‌کند. این سردخانه در زمینی به مساحت ۵۵۴۵ متر مربع و با ۲۷۰۰ متر مربع زیر بنا، با ظرفیت ۱۴۰۰ تُن احداث شده است.

آبرسانی به روستای حسین آباد بخش مرکزی شهرستان جهرم، از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور استاندار فارس، مورد بهره برداری قرار گرفت. با اجرای این پروژه ۶۰ میلیارد ریالی، ۱۵۰ خانوار از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار