توئیتر ماهی هزار دلار برای تیک طلایی می‌گیرد

براساس اسناد فاش‌شده، توئیتر در ازای اعطای تیک طلایی به کسب‌وکارها قصد دارد ماهانه هزار دلار از آن‌ها حق اشتراک دریافت کند.

توئیتر قصد دارد با دریافت پول از کسب‌وکارها، وابستگی درآمدش را به تبلیغات کمتر کند.

براساس اسناد فاش‌شده، توئیتر قصد دارد در ازای اعطای تیک طلایی، ماهانه ۱۰۰۰ دلار از کسب‌وکار‌ها دریافت کند. برند‌هایی که این مبلغ را ماهانه به توئیتر نپردازند، تیک طلایی را از دست خواهند داد. مشخص نیست که حذف تیک طلایی در چه زمانی انجام می‌گیرد.

توئیتر قصد دارد ماهانه ۵۰ دلار نیز بابت اضافه‌کردن نشان‌هایی ویژه به حساب‌های وابسته به کسب‌وکار‌ها دریافت کند. اسکرین‌شات ایمیل ردوبدل‌ شده بین مدیر محصول توئیتر و نماینده‌ کسب‌وکاری ناشناس، این موضوع را تأیید می‌کند.

توئیتر پیش از بازطراحی سرویس Blue for Bisiness و تغییردادن نام آن به Verification for Organizations، میزبان تیک طلایی‌رنگ شد. این سرویس به کسب‌وکار‌ها امکان می‌دهد نشان‌های ویژه‌ای که نسخه‌ کوچک تصویر پروفایل آن‌ها است، به حساب مدیران و کارمندان خود در این شبکه‌ اجتماعی اضافه کنند.

توئیتر هنوز قیمت سرویس Verification for Organizations را اعلام نکرده است. ماه گذشته میلادی، دسترسی به این سرویس به‌صورت محدود ممکن شد.

اشتراک ۱۰۰۰ دلاری توئیتر، تنها یکی از تغییراتی به‌شمار می‌رود که ایلان ماسک از زمان خرید این شبکه‌ اجتماعی در این پلتفرم متن‌محور اعمال کرده است. ماسک افزون‌بر تعدیل گسترده‌ی نیروها، دریافت تیک آبی را به پرداخت ماهانه ۸ دلار مشروط کرد و به‌زودی قصد دارد دسترسی به API توئیتر را نیز پولی کند.

 

برچسب ها: توئیتر ، تیک طلایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار