انتشار توئیت‌های ۴۰۰۰ کلمه‌ای برای مشترکین توئیتر بلو

تا کنون کاربران توئیتر می‌توانستند توئیت‌های ۲۸۰ کاراکتر ارسال کنند، اما اکنون توئیتر بلو سرویس جدیدی ارائه کرده تا بتوان توئیت‌هایی با ۴۰۰۰ کاراکتر منتشر کرد.

 توئیت‌های طولانی توسط تمام کاربران قابل مشاهده هستند و همراه با یک دکمه «نمایش بیشتر» نشان داده می‌شوند تا تمام صفحه را اشغال نکنند.

درحال‌حاضر چند محدودیت برای این ویژگی وجود دارد. اگر توئیت شما بیش از ۲۸۰ کاراکتر داشته باشد، نمی‌توانید آن را به‌عنوان پیش‌نویس ذخیره کنید یا برای آینده برنامه‌ریزی کنید. همچنین این ویژگی درحال‌حاضر فقط در دسترس کاربران ایالات متحده سرویس توئیتر بلو قرار گرفته است.

بااین‌حال، اکثر ویژگی‌های عادی توئیت‌ها طبق معمول کار خواهند کرد و می‌توانید در توئیت ۴۰۰۰ کلمه‌ای خود از هشتگ یا عکس‌ها استفاده کنید.

کاهش تبلیغات مشترکین سرویس توئیتر بلو

حساب Twitter Blue برای معرفی این ویژگی، یک توئیت طولانی به اشتراک گذاشته است که در آن اعلام شده به‌زودی تبلیغات مشترکین سرویس بلو به نصف کاهش پیدا می‌کند. ایلان ماسک، مدیرعامل جدید توئیتر قبلاً در مورد یک طرح اشتراکی گران‌تر بدون تبلیغات صحبت کرده بود.

ماسک از مدت‌ها قبل به کاربران وعده داده بود که ارسال توئیت‌های طولانی‌تر را برای آن‌ها فراهم کند. او همچنین در این توئیت خود گفته بود که درحال کار روی قابلیت اضافه‌کردن قالب‌بندی به پست‌ها است تا کاربران بتوانند در توئیت‌های خود از قابلیت‌هایی مانند پررنگ‌کردن (بولد) کلمات یا تغییر اندازه فونت آن‌ها استفاده کنند.

درنهایت باید اشاره کرد که این اولین‌باری نیست که توئیتر طول پست‌های خود را برای کاربران افزایش می‌دهد. محدودیت فعلی که شامل ۲۸۰ کاراکتر می‌شود، در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و قبل از آن، کاربران می‌توانستند توئیت‌هایی با حداکثر ۱۴۰ کاراکتر ارسال کنند.

برچسب ها: توئیتر ، توئیتر بلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار