تست ۱۰ ثانیه‌ای بینایی پیدا کردن اسب آبی بین فلامینگو ها

۱۰ ثانیه فرصت دارید تا اسب آبی را بین فلامینگو‌های صورتی این خبر پیدا کنید.

تست بینایی اسب آبی: وای این تست بی نظیر است، نه تنها ساعتی را تفریح می‌کنید و مهارت بینایی و قدرت ذهنی خود را محک می‌زنید بلکه تصویر زیبایی از طبیعت را نیز مشاهده خواهید کرد. به تصویر زیبای تست بینایی اسب آبی نگاه کنید. چه می‌بینید؟ بله تعدادی فلامینگو‌های صورتی زیبا وسط یک دریاچه که دور تا دور آن را درختان و بوته‌های سرسبز پوشانده است.

اما آنچه این آزمون از شما می‌خواهد پیدا کردن اسب آبی در میان فلامینگو‌ها است. چه فکر می‌کنید پیدا کردن اسب آبی آسان است یا سخت؟ اگر جواب شما به سوال مثبت است باید بگوییم زیاد هم خوشبین نباشید. شاید این همان چالشی است که باید ساعت‌ها برای حل آن وقت بگذارید!

اما خوب قبل از هر قضاوت و پیش داوری شما این فرصت را دارید تا توانایی تان را محک بزنید. آیا ۱۰ ثانیه برای پیدا کردن اسب آبی کافی است؟ نگران نباشید ما نیز به شما کمک می‌کنیم.

جذاب: معمای تشخیص عروس قاتل: چه کسی همسرش را به قتل رسانده است؟ ۵ ثانیه زمان دارید!

ابتدا به شما یک سرنخ خیلی بزرگ و مهم می‌دهیم تا در یافتن جواب تست بینایی اسب آبی از آن استفاده کنید.

سرنخ مهم: اسب آبی داخل آب زندگی می‌کند. پس حالا می‌دانید که کجا باید دنبال اسب آبی بگردید!

آماده اید؟

قوانین بازی تست بینایی اسب آبی

از شما می‌خواهیم یک تایمر را برای ۱۰ ثانیه روی گوشی خود تنظیم کنید و با دقت به تصویر نگاه کنید تا اسب آبی را پیدا کنید. زمانی که تایمر را روشن می‌کنید، بدون وقفه جزء به جزء تصویر را بررسی کنید تا زمانی که وقت شما به پایان برسد. به همین آسانی! هرچند ما پاسخ را پایین صحفه برای شما گذاشته ایم، اما به یاد داشته باشید اسب‌های آبی از متقلب‌ها خوششان نمی‌آید! از طرفی اگر تقلب کنید، این شما هستید که ضرر می‌کنید، زیرا آن وقت نمی‌توانید به خودتان ثابت کنید که چقدر باهوش و تیزبین هستید. پس تصمیم با خود شما است!

زمان شما از حالا شروع شد!

۱۰

۹

۸

برای باهوش ها: تست دقت تفاوت تصویر: اگر بتوانید ۳ تفاوت را در ۱۱ ثانیه تشخیص دهید، چشمان به تیزی عقاب دارید

۷

۶

عجله کنید وقت زیادی نمانده!

۴

۳

داخل آب را بگردید، حتما او را می‌بینید!

۲

اگر تیزبینی این را حل کن: آزمون بینایی حیوان پنهان: آیا می‌توانید در ۱۵ ثانیه حیوان پنهان شده در خطوط زیگزاگ را تشخیص دهید؟

۱

زمان شما به پایان رسید.

جواب

خوب خوب، می‌دانیم که چقدر از این چالش لذت بردید. حقیقتا من نیز هنگام حل آن خیلی هیجان زده شدم. آیا شما هم این حس را داشتید؟ از شما ممنونیم که در این تست با ما همراه بودید. اگر توانسته اید در کمتر از ۱۰ ثانیه موفق به پیدا کردن اسب آبی میان فلامینگو‌ها شوید، به شما تبریک می‌گوییم، شما جزء معدود افرادی هستید که از مهارت تیزبینی و تمرکز بالا برخوردار هستید. اما اگر هنوز او را پیدا نکرده اید، به تصویر زیر نگاه کنید.

اسب آبی پنهان

فلامینگو ها

اسب آبی پایین صفحه، سمت راست قرار دارد. سر او از آب بیرون است. یافتن او آسان نبود، اما خوب اگر کمی بیشتر دقت می‌کردید حتما او را می‌دیدید!

منبع: خبرنامه

برچسب ها: تست بینایی ، تفریح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
این چی بود!