گفت وگوی تلفنی ولایتی با اسماعیل هنیه و زیاد النخاله

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تلفنی گفت‌وگو کرد.

علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل امروز (یکشنبه) با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تلفنی گفتگو کرد.

دو طرف در این گفتگو در خصوص آخرین تحولات سیاسی و میدانی فلسطین رایزنی کردند.

ولایتی در این گفتگو با تمجید از دستاور‌های مقاومت در مبارزه با رژیم صهیونیستی تاکید کرد که پایان این مسیر پیروزی است و پیروزی فلسطین بسیار نزدیک‌تر از چیزی است که برخی‌ها تصور آن را دارند.

ولایتی و هنیه همچنین در خصوص کنفرانس «العقبه» که امروز برگزار شد تبادل نظر کردند.

مشاور مقام معظم رهبری تاکید کرد که این کنفرانس نشان دهنده به تنگنا رسیدن رژیم صهیونیستی است و این رژیم تلاش می‌کند از طریق این نشست‌ها خود را از تنگنا خارج کند، اما این مسائل بر ملت فلسطین و مقاومت آن تاثیر نخواهد گذاشت.

از سوی دیگر اسماعیل هنیه گفت که ما وارد مراحل جدیدی از نبرد و با رژیم صهیونیستی شدیم و معتقد هستیم که در نهایت پیروزی محقق خواهد شد.

اسماعیل هنیه در پایان از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد.

علاوه بر این  ولایتی امروز (یکشنبه) با زیاد النخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز تلفنی گفتگو کرد.

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در تماسی تلفنی با زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از جهاد و مقاومت ملت فلسطین تاکید کرد.

وی در این گفت وگو از اتحاد و یکپارچگی ملت فلسطین در مقابله با رژیم صهیونیستی تمجید کرد.

از سوی دیگر زیاد النخاله با تاکید بر عزم ملت فلسطین برای تداوم مقاومت و مقابله با رژیم صهیونیستی گفت: ما به شجاعت مبارزان و فداکاری و اقدامات میدانی آن ها در مقابله با نیروهای صهیونیستی و ارتش مسلح آن ها افتخار می کنیم.

وی خاطرنشان کرد که شجاعت مبارزان فلسطینی در میدان های نبرد و حمایت مردم فلسطین از آن ها، دلیلی بر این مساله است که ملت فلسطین شکست نخواهد خورد و عقب نشینی نمی کند و تا آزادی قدس و فلسطین به مقاومت خود ادامه خواهد داد.

النخاله همچنین تاکید کرد که مقاومت فلسطین برگزاری کنفرانس«العقبه» را محکوم می کند و این کنفرانس حقوق ملت فلسطین را هدف قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار