سناریوی روز قیامت در قلب اسرائیل / غده سرطانی را نابود می‌کنیم

بررسی حمله چندجانبه از سوی محور مقاومت علیه رژیم‌صهیونیستی و لزوم نابودی غده سرطانی به نام اسرائیل از صحنه روزگار از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.

کاربران عرب‌زبان در توئیتر با انتشار گسترده کلیپ مربوط به حمله گسترده به اراضی اشغالی از سناریوی روز قیامت صحبت کردند. آن‌ها همچنین به لزوم برگزاری باشکوه روز قدس علیه جنایات غده سرطانی اسرائیل اشاره کردند.

یک حساب کاربری با اشاره به نقشه‌های رژیم‌صهیونیستی برای مسجدالاقصی نوشت: به‌نظر می‌رسد تلاش‌ها برای تخریب مسجدالاقصی و ساخت بنای «هیکل» افزایش یافته است. این در حالیست که مسلمانان به خواب عمیقی فرو رفته‌اند.

کاربران

حساب کاربری مخالف عادی‌سازی روابط با اسرائیل نوشت: موشک‌های اسرائیل بسیاری از کشور‌ها را هدف قرار داده و این یک اقدام غیر منطقی و تجاوز به کشور‌های مذکور است. اسرائیل درواقع یک کشور نیست بلکه خود را به خاک یک سرزمین پاک تحمیل کرده است.

نظرات

ناتالیا الاسد در خصوص اسرائیل نوشت: اسرائیل یک غده سرطانی بوده که از ۷۶ سال قبل تاکنون خاک ملت فلسطین را به اشغال خود درآورده است. کشتن زنان و کودکان از صفات این غده سرطانی یعنی رژیم‌صهیونیستی جنایتکار است. به‌زودی این سرزمین مقدس آزاد خواهد شد و این غده سرطانی را برای همیشه نابود خواهیم کرد.

کامنت ها

حساب کاربری با نام جهة مسؤولة با انتشار کلیپ مربوط به حمله چندجانبه به اراضی اشغالی نوشت: «روز قیامت در اسرائیل». سناریوی نابودی رژیم‌صهیونیستی بنا به گفته‌های مردخای کیدار پژوهشگر اسرائیلی.

لازم به ذکر است که در سایه افزایش حرف و حدیث‌ها از ضعیف شدن بازدارندگی اسرائیل، کارشناسان صهیونیست درباره سناریوی هولناکی که ممکن است اسرائیل در هر جنگی در آینده در جبهه‌های متعدد با آن روبرو شود، هشدار دادند. این سناریو که با نام سناریوی روز قیامت مشهور شده از حمله زمینی، هوایی، پهپادی، سایبری… علیه رژیم‌صهیونیستی از چند محور توسط نیرو‌های مقاومت حکایت دارد.

کاربران

حجی محمد الفریجی نیز با انتشار کلیپ مذکور نوشت: سناریوی روز قیامت را ببینید. حمله نظامی علیه اسرائیل از چند جبهه.

نظرات

حساب کاربری با نام بنت العصائب درباره روز قدس نوشت: روز قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه روز همه امت اسلامی و روز فریاد مسلمانان برسر غده سرطانی صهیونیست است.

فضای مجازی

یک کاربر عرب‌زبان نیز نوشت: ما در قدس پایتخت فلسطین نماز خواهیم خواند و بعد از آن در اطراف قدس افطار خواهیم کرد، در نابلس قدم می‌زنیم و در صحن‌های مسجدالاقصی می‌نشینیم.

کاربران

یک کاربر دیگر نوشت: فلسطین معیار اخلاقی هر انسانی است. اگر می‌خواهی میزان اصول اخلاقی هر انسانی را بسنجی به موضع‌گیری وی نسبت به مسأله فلسطین و مقاومت در فلسطین نگاه کن.

نظرات

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۸:۰۵ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : به حول قوه الهی خداوند جل جلاله امسال روز یوم الله اکبر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان کریم در روز جهانی قدس در شور شعورتر و قدرتمندانه تر و مقتدرانه تر قاطعانه تر خردمندانه تر بصیرانه تر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس صهیونیست آمریکا غرب شکن شرکت می کنیم و پا می کوبیم بر پرچم رژیم جعلی سفاک اشغالگران صهیونیستی و پرچمشان را به آتش می کشیدم و رسوای هفت عالمان کرده می کنیم و خشم انزجار خود را از این رژیم کودک کش کودک آزار مظلوم کش مادر کش پیر جوان کش مومنین را اعلام می کنیم و به خوبی می دانیم که این رژیم سفاک تروریستی فروپاشی و نابودیش بسیار بسیار بسیار نزدیک است و شماره نابودی فروپاشیش از چند سال اخیر شروع شده و اندکی دیگر تا حذف کاملش باقی مانده و جمیع مقاومت اسلامی فلسطین مقاومت حزب الله سرتا سر جهان اسلام ناب محمدی ص نماز شکرانه این پیروزی و فتح بزرگ را در مسجدالاقصی قدس شریف به امامت رهبر کبیر عالی قدر پیر فرزانه جهان اسلام ناب محمدی ص خواهند خواند و هفت شبانه روز در قدس شریف و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص تمامی کشورهای اسلامی و تمامی آزاده اندیشان خردمندان عادلین جهان به جشن پای کوبی نورافشانی سرور شادمانی توزیع شربت شیرینی نهار شام مفصل می پردازند و هر ساله در روز جهانی قدس شریف مظلوم در آخرین روز ماه مبارک رمضان کریم به یومن این پیروزی و فتح بزرگ همه مومنین در سر تا سر جهان و جهان اسلام جشن بزرگ برگذار می کنند تا سینه به سینه پشت به پشت نسل به نسل آینده های جهان اسلام و جهان بدانند که این قده سرطانی ظالم ستمگران سفاکان فاشیست چگونه به درک اسفل سافلین جهنم زباله دان تاریخ بشریت انداخته شدند توسط اتحاد ملت فلسطین و اتحاد جبهه مقاومت اسلامی سر تا سر اتحادیه جهان اسلام ناب محمدی ص . التماس دعا و صلوات نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . و من الله توفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
به حول و قوه الهی رژیم خونخوار صیهونیستی را نابود می کنیم،انشالله
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۱۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
از هر طرف بعلت نداشتن عمق جغرافیایی اسراییل در خطر است احتمالا افراطیون انها درصدد گسترش سرزمینی خود بصورت ناگهانی باشند والا با این روند اسیب پذیری و نابودی حتمی است و شاید شروع جنگ در منطقه دیگر جهان و خود درگیری و با خم درگیری کشورهای منطقه برای خروج از وضع نامطلوب یک گزینه دیگر می تواند باشد . باید احتیاط کرد
آخرین اخبار